آخرین اخبار
پیام تبریک فرماندار شهرستان بوشهر ، بمناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
صالح رحیمی فرماندار بوشهر با صدور پیامی دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان حریم ولایت و نظام تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی 
امروز پس از گذشت سالیان از سالروز فرمان تاریخی بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس این نیروی ارزشی و پرافتخار، سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی و در سایه روحیه انقلابی و معنوی توانست نقش تعیین کننده‌ای در تمام ادوار انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس ، در دفع توطئه های ایادی استکبار به جمهوری اسلامی ایفا و درس تلخی به دشمنان اسلام بدهد و حفظ و استمرار نظام جمهوری اسلامی را تضمین نماید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان ‌های حق‌ طلبانه و آزادی خواهانه ملت رشید و مسلمان ایران و مولود انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و مظهر خدمت رسانی به مردم ایران در تمامی زمینه‌ها است  

اینجانب بر خود وظیفه میدانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی، دوم اردیبهشت‌ ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان پر افتخار و حماسه‌ ساز سپاه پاسداران شهرستان بوشهر، همه پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ملت مسلمان ایران تبریک و تهنیت گفته، امید است در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت زعامت فرماندهی کل قوا و مقام معظم رهبری (مدظله ‌العالی) این نیروی مکتبی و مردمی در راستای تحقق رسالت ‌های خویش بیش از پیش موفق و مؤید باشد

شناسه خبر : 1821
تاریخ : 1401/2/2 06:59:14
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/pGJiK3
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #پیام تبریک #سالروز تاسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی #فرماندار #صالح رحیمی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.