گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
چهار ماه نخست سال ۱۴۰۳ حدود ۱۲ هزار نفر به درمانگاه شبانه روزی دکتر نی دانی لامرد مراجعه کردند.
زهرا به جو مدیریت درمانگاه شبانه روزی دکتر نی دانی لامرد با گفتگو با خبرنگار دریا کنار اظهار داشت: در چهار ماهه نخست سال جدید، کادر درمانی درمانگاه به ‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت رسانی مطلوب به مردم و مسافرین از شهرهای همجوار بودند.

وی تصریح کرد: در این درمانگاه دو پزشک بیست و چهار ساعته و پنج پرستار در نوبت‌های مختلف از شبانه‌روز فعالیت داشته‌اند و در حدود هفت هزار و ۲۲۷ نفر از خدمات پزشک عمومی و چهار هزار و ۷۲۳ نفر از خدمات پرستاری (تزریقات و پانسمان) و خدمات تخصصی بهره‌مند شده‌اند.

مدیر درمانگاه در خصوص اهداف و چشم انداز پیش رو در آینده نزدیک اشاره کرد و افزود:

ما توانسته ایم در مدت پشت سر گذاشته شده با دیدگاهی مدیریتی، تحولات ارزنده ای در امر خدمت رسانی به بیماران داشته باشیم.و با اکثر بیمه های طرف قرارداد و تکمیلی(کوثر،نفت،دانا،بانک سپه،بانک صادرات،بانک کشاورزی،ما،رازی،معلم، سینا، آتیه سازان حافظ ،سلامت،و بیمه sos) کار کنیم.

اكنون با این ره توشه مورد وثوق بسیاری از بیماران و همشهریان عزیز در قشرهای مختلف حتی از سایر شهرهای اطراف هستیم.

بی شك جلب رضایت خداوند، رعایت حقوق بیماران، احترام به كرامت الهی انسانها، پایبندی به منشور اخلاقی و رفتاری و در نهایت، رعایت حقوق تأمین كنندگان خدمت به جامعه  هدف، مهمترین ارزشهای سازمانی این مركز درمانی محسوب می شود.

امید و آرزوی كاركنان درمانگاه شبانه روزی دکتر نی دانی جلب رضایت خاطر تمامی مراجعه كنندگان بویژه افراد نیازمند خدمات اورژانس و بستری است.

وی در ادامه افزود: سرعت عمل در پذیرش و دقت در رسیدگی های پزشكی و پرستاری، كاهش مدت زمان بستری و پایین آوردن  هزینه های غیر ضروری در كنار توجه به همراهان بیماران از مهمترین ویژگی های این درمانگاه بوده و خواهد بود.

راه اندازی كلینیك های تخصصی و منحصر به فرد از جمله سونوگرافی  در كنار بهره مندی از نوین ترین و پیشرفته ترین تجهیزات پیش روی مراجعان قرار داده است.و در ماه‌های آینده استارت داروخانه این درمانگاه جهت رفاه حال بیماران خدمت رسانی خود را آغاز می کند‌.

امید می رود در سال پیش رو با همراهی و همدلی تمامی عزیزان بتوانیم دریچه ای نوین بر خدمات پزشكی و درمانی این شهرستان بگشاییم.

شناسه خبر : 16086
تاریخ : 1403/4/31 12:02:14
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/FREFpT
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #لامرد #درمانگاه #درمانگاه شبانه روزی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.