گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
چهارمین پویش سایبری خرید امن در بوشهر آغاز شد
رییس پلیس فتا استان از آغاز چهارمین پویش سایبری خرید امن در روز جاری مورخه 24 شهریورماه خبر داد و اشاره نمود که این پویش با هدف آشنایی کاربران فضای مجازی و شهروندان در خصوص شیوه صحیح خرید امن و پیشگیری از آسیب‌های ناشی از کلاهبرداری‌های مالی در فضای مجازی با محوریت پلیس فتا در استان بوشهر همزمان با سراسر کشور تا 31 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ "مهدی قاسمی"گفت: در این پویش و برای تحقق کاهش شکل‌گیری جرائم پرتکرار کلاهبرداری های مالی، اقدامات چند وجهی خود را حول محورهایی خاص نظیر، کلاهبرداری از طریق درج آگهی جعلی در سایت‌های آگهی‌محور و درخواست بیعانه، ارسال پیام‌های جعلی حاوی لینک برای آلوده‌سازی گوشی و در نهایت برداشت از حساب و آگهی‌های جعلی کاریابی متمرکز خواهیم کرد. 

این مقام انتظامی در ادامه بیان افزود: مراحل اجرایی چهارمین پویش خرید امن را با هم‌افزایی چندین دستگاه مرتبط و بویژه رسانه‌های استانی در حوزه‌های مختلف همچون تولید و انتشار محتوای پیشگیرانه در رسانه‌های نوین و مکتوب، برگزاری میز خدمت و نمایشگاه سایبری، استفاده از تبلیغات محیطی اعم از توزیع بروشور و تراکت و نصب بنر و پوستر، فعالسازی تیم‌های گشت پیشگیری از اسکیمر، اقدامات رسانه‌ای در رسانه محلی و صداوسیمای استانی بصورت شبانه روزی پیگیری خواهیم کرد. 

ئیس پلیس فتا استان بوشهر در خاتمه تصریح کرد : به شهروندان و کاربران فضای مجازی توصیه می‌کنیم که به هشدارها و توصیه‌های پلیس فتا در هنگام خریدهای اینترنتی و تبادلات مالی خود توجه بیشتری نموده و در صورتی که با موارد مشکوک و مجرمانه‌ای مواجهه شدند، موضوع را از طریق مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.fata.gov.ir با همکاران ما در میان گذاشته تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد. 
 

 
شناسه خبر : 17067
تاریخ : 1403/6/24 07:39:12
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/2yog1C
نویسنده خبر :
X

نگار رزم دیده

روزنامه نگار

 

 
 
 
 
 
 
 
برچسب ها #خادمان_امین #پلیس_مردمی #خدمت_به_ملت

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.