گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
کارگروه پایش در شورای اطلاع‌رسانی فعال شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر فعال شدن کارگروه‌های تولید و محتوا و آموزش در شورای اطلاع‌رسانی گفت: کارگروه پایش که وظیفه رصد اخبار و اطلاعات بر عهده دارد در این شورا فعال شود.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان بوشهر با تأکید بر نقش مهم رسانه‌ها در جهاد تبیین، اظهار داشت: در راستای جهاد تبیین اقدامات دولت به ویژه در استان بوشهر باید به صورت شفاف و مستمر به جامعه منعکس شود و دستگاه‌های اجرایی باید در این امر فعال عمل کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تأکید بر برنامه‌‌ریزی برای برگزاری جلسات شورای اطلاع‌رسانی استان به صورت منظم و هدفمند، افزود: کارگروه پایش که وظیفه رصد اخبار و اطلاعات بر عهده دارد در شورای اطلاع‌رسانی فعال شود.

 

پورات ادامه داد: در همین راستا کارگروه‌های تولید و محتوا با مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و آموزش به ریاست روابط عمومی استانداری بوشهر ایجاد شود و هر کدام از کارگروه‌ها دستورالعمل و برنامه‌های خاص خود را اجرایی کنند و به صورت منظم اقدامات اجرایی کارگروه‌ها را به دبیرخانه شورا انعکاس دهند.

 

وی ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی را یک ضرورت دانست و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید به صورت دوره‌ای و منظم اقدامات و عملکرد خود را در قالب مصاحبه و نشست‌های اصحاب رسانه منعکس و پاسخگوی جامعه رسانه‌ای و مردم باشند.

 

پورات با اشاره به اینکه شورای اطلاع‌رسانی وظیفه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی اهداف دولت در استان را برعهده دارد اظهار کرد: با محوریت و راهبری شورای اطلاع‌رسانی و عملیاتی کردن این برنامه‌ها توسط مدیران و دستگاه‌های اجرایی و همراهی جامعه رسانه‌ای استان باید امید را در دل مردم تقویت و با گزارش‌های تحلیلی درست امید جامعه را به آینده درخشان کشور مضاعف کرد که به فرموده رهبر معظم انقلاب، حرکت و همت امیدوارانه حلال مشکلات کشور است.

شناسه خبر : 7671
تاریخ : 1402/2/14 22:32:00
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/GqgVUv
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #کارگروه #پایش #اطلاع رسانی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.