آخرین اخبار
کلیه صنوف وابسته به تعمیرکاران خودرو مکلف به نصب نرخنامه در محل رویت مشتریان هستند
معاون بازرسی ، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان اعلام کرد : نرخ رسته های صنفی مکانیکی اتومبیل ، تعمیر موتور سیکلت ، تعویض روغنی و آپاراتی توسط کمیسیون نظارت مرکز استان تصویب و جهت اجرا به اتحادیه صنفی مربوطه ابلاغ گردید .

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر؛ احمد رجایی افزود: اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو موظف اند در اسرع وقت نرخ‌های مصوب شده را در قالب نرخنامه واحد و متحدالشکل به دست واحد‌های صنفی مربوطه برساند و این واحدها نیز  مکلفند نرخنامه ها را در مکانی مناسب و در  محل رویت مشتریان نصب نمایند. 

رجایی اضافه کرد: این اداره کل در اجرای اقدامات متعدد بازرسی  نظیر گشت های مشترک که با حضور دستگاههای اجرایی مرتبط در حال انجام ، بازرسی های روزانه ، رسیدگی به شکایات مردمی و غیره از واحدهای صنفی مذکور بازدید نموده  و در صورت مشاهده عدم نصب نرخنامه توسط واحد‌های مورد اشاره ، اقدامات قانونی لازم بعمل می آید.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان  از شهروندان عزیز خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از نحوه عرضه کالا و خدمات در واحدهای صنفی مراتب را از طریق سامانه 124 یا به صورت مراجعه حضوری به ادارات صنعت،معدن و تجارت در سراسر استان  گزارش نموده تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

شناسه خبر : 13655
تاریخ : 1402/11/9 10:41:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/qsZszF
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #معاون بازرسی #نظارت #حمایت #اداره کل صمت #حقوق مصرف کنندگان

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.