گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
یکی از اثربخش‌ترین مسئله کشور جوانی جمعیت است
شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه اولین جلسه شورای سلامت شهرستان عسلویه باهدف جوانی جمعیت در شهرستان عسلویه برگزار شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه ضمن تأکید بر ضرورت اجرای مفاد قوانین جوانی جمعیت توسط تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت: با توجه به اینکه نرخ باروری کلی در شهرستان عسلویه به بالاترین رتبه در سال 98  در دهه آخر رسیده بود اما متأسفانه در سال‌های بعدی شاهد سیر نزولی باروری کلی در شهرستان بوده‌ایم و این زنگ خطر برای شهرستان، استان و کشور عزیزمان خواهد بود.
شایسته نیا خاطرنشان کرد: یکی از اثربخش‌ترین مسئله کشور جوانی جمعیت است و اطلاعات از فرمایشات رهبری که یکی از آن‌ها فراهم نمودن زمینه برای آحاد مردم جامعه در تسهیل فرزند آوری است.
وی در ادامه توجه به کاهش سقط و مرده زایی در بارداران را امری ضروری دانسته و اذعان داشت: مادران باردار شهرستان لزوماً در هفته‌های 6 تا 10 بارداری جهت مشاوره و آموزش به‌منظور پیشگیری از سقط عمدی و خودبه‌خودی باید به مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشت تحت پوشش مراجعه و ضمن دریافت خدمات رایگان آموزش‌های لازم نیز دریافت نمایند.
این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: ضمن اینکه تا بسته شدن پنجره جمعیتی چند سالی فرصت باقی‌مانده است، این طرح نیازمند اهدافی است که بتوان به‌خوبی و برای داشتن کشوری جوان و پویا از این پنجره عبور کرد و نتایج آن را در سال‌های آینده دید و لمس نمود.
محمدامین شایسته نیا افزود: کارگاه‌های قوانین جوانی جمعیت، پیشگیری از سقط و مشاوره فرزند آوری و فرزند پروری در اولویت اهداف این سازمان با رویکرد جوانی جمعیت ، ویژه گروه‌های هدف جامعه از قبیل کارمندان ادارات، خانواده‌های بدون فرزند و دارای تک‌فرزند و دو فرزند و ... قرار دارد.
 

شناسه خبر : 6934
تاریخ : 1402/1/22 12:02:38
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/OKSJ1f
نویسنده خبر :
X

🔶فریده ترنج مهرگان

🔹مدیر روابط عمومی و امور بین الملل

🔹کاردانی روابط عمومی 

🔹کارشناسی گرافیک

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #بهداشت #درمان #شهرستان #عسلویه #جلسه #سلامت #جمعیت

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.