آخرین اخبار
۲۶ طرح در تنگستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد
در پنجمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور استاندار بوشهر در تنگستان، ۲۶ طرح در حوزه‌های مختلف با اعتبار ۱۸۳ میلیارد تومان بهره‌برداری یا اجرای آن آغاز شد.

همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور استاندار بوشهر ۲۶ طرح در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، راه، آموزش، صنعت و گردشگری با اعتبار ۱۸۳ میلیارد تومان در شهرستان تنگستان افتتاح با عملیات اجرایی آن آغاز شد.

با دستور استاندار بوشهر در روستای بنجو تنگستان ۲۰ واحد مسکونی با زیربنای هزار و ۴۵۰ متر و اعتبار ۵۰ میلیارد ریال ویژه مددجویان تنگستانی که با مشارکت استانداری بوشهر ساخته شده است تحویل شد.

امروز همچنین مدرسه شهدای بانک کشاورزی با حضور احمد محمدی‌زاده در روستای بنجو افتتاح شد

دیگر طرحی که امروز به صورت همزمان افتتاح شد طرح پرورش ماهی در قفس بود که با سرمایه گذاری بخش خصوصی در روستای خورشهاب برای ذخیره سازی ۱۵۰ هزار قطعه اجرا شده است.

استاندار بوشهر در این آیین افتتاح این طرح‌ها با بیان اینکه با تمام توان در خدمت مردم هستیم تا برای عمران و آبادی استان تلاش کنیم گفت: این اطمینان را به مردم می‌دهیم که خادمان آن‌ها در دولت از هیچ تلاشی برای تکمیل طرح‌ها و کاهش مشکلات مردم فروگذار نخواهند بود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی هم خواسته مردم  منطقه را ایجاد راه ارتباطی و رفع مشکلات آب دانست و افزود: از استاندار بوشهر انتظار می‌رود دستور تخصیص اعتبار‌های در نظر گرفته در سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر برای رفع مشکلات حوزه آب و راه را صادر کنند

 غلامحسین کرمی عنوان کرد: مردم باید آثارخروجی طرح‌ها را در زندگی خود احساس کنند.

 

 

شناسه خبر : 1430
تاریخ : 1400/11/16 11:17:15
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/l5Y7gw
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تنگستان #استاندار بوشهر #غلامحسین کرمی #روستای بنجو #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.