آخرین اخبار
۳۷ پرونده تغییر کاربری کشاورزی در استان بوشهر بررسی شد
مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر از بررسی ۳۷ پرونده درخواست تغییر کاربری در کمیسیون تبصره یک ماده یک این استان خبر داد.

احمد مشایخی با اشاره به دریافت درخواست متقاضیان تغییر کاربری از طریق سامانه پنجره واحد مدیریت زمین گفت: ۳۷ پرونده درخواست تغییر کاربری پس از بررسی‌های لازم توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه و دبیرخانه کمیسیون استان و بازدید میدانی از محل مورد تقاضا برای تغییر کاربری در کمیسیون تبصره یک ماده یک مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به اینکه هر درخواست دریافتی از سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به منزله موافقت اعضا کمیسیون نمی‌باشد تصریح کرد: اعضا کمیسیون به طور جدی و دقیق درخواست متقاضیان را بررسی و در صورتی که برای طرحی بدون مجوز اقدام به ساخت و ساز شده باشد و یا برای اراضی درجه یک و دو با توجه به سطوح پایین اراضی کشاورزی درخواست ثبت شده باشد با تغییر کاری مخالفت می‌شود.

مشایخی اظهار داشت: در این نشست با پنج درخواست به مساحت هشت هزار و ۹۶۶ مترمربع موافقت، با ۳۰ پرونده به دلیل عدم ضرورت تغییر کاربری مخالفت و سه پرونده به نشست بعد موکول شد.

شناسه خبر : 14434
تاریخ : 1402/12/23 08:04:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/8yQ69f
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #احمد مشایخی #جهاد کشاورزی #تغییر کاربری #اراضی #کمیسیون #تبصره یک #ماده یک #کشاورزی #استان بوشهر #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.