گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
آخرین اخبار جنگ روسیه و اوکراین
دویست و هشتاد و سومین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

وزارت دفاع روسیه، امروز ، خبر داد در حمله‌ای که اوکراین به کمک پهپاد به پایگاه‌های هوایی «ریزان» و «ساراتوف» انجام داده سه نظامی کشته شده و دو هواپیما نیز آسیب دیدند.

پیشتر منابع غبری مدعی وقوع دست کم دو انفجار در دو فرودگاه نظامی در غرب روسیه شده بودند. گفته شده بود در این انفجارها سه نفر کشته و چند نفر دیگر مجروح شدند.

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین هشدار داد که جنگ احتمالا در زمستان ادامه می‌یابد و بار دیگر در بهار سال بعد شدت خواهد گرفت.

به گزارش واشنگتن اگزمینر، زلنسکی در پیامی ویدیویی گفت: دشمن امیدوار است که از زمستان، علیه ما استفاده کرده و سرما و سختی زمستان را به بخشی از ترور خود تبدیل کند.

وی افزود: به هر نحوی شده، این زمستان را هر چقدر هم سخت باشد، باید تحمل کنیم و ما آن را تحمل خواهیم کرد.

با آغاز فصل زمستان و ادامه حملات دو طرف درگیر در جنگ اوکراین، انتظار می رود با وجود تداوم کمک های غرب و سرد شدن هوا، آتش جنگ اندکی فروکش کند.

شناسه خبر : 4413
تاریخ : 1401/9/16 09:59:38
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/85IN20
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #روسیه، اوکراین، جنگ

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.