گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
آشنایی دانش آموزان شبانکاره با شغل کتابداری
به مناسبت هفته معرفی مشاغل، جمعی از دانش آموزان پسر شهر شبانکاره با حضور در کتابخانه عمومی این شهر با شغل کتابداری آشنا شدند.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، به مناسبت هفته معرفی مشاغل، جمعی از دانش آموزان دبیرستان شاهد پسرانه شهید اصغر بحرانی فرد شهر شبانکاره با حضور در کتابخانه عمومی امام خامنه ای این شهر با شغل کتابداری آشنا شدند.

طیبه زارع، مسئول کتابخانه عمومی امام خامنه ای شبانکاره با اشاره به هدف این طرح، گفت: این بازدید با هدف آشنایی دانش آموزان با شغل کتابداری، وظایف و مهارت‌های این شغل در هفته آشنایی با مشاغل صورت پذیرفت.

مسئول کتابخانه عمومی امام خامنه ای شبانکاره ادامه داد: آشنایی با انواع کتابخانه ها، انواع منابع کتابخانه ای، فضا و محیط کاری کتابداران و اینکه چگونه می توانیم یک کتابدار شویم، از مباحث ارائه شده برای دانش آموزان شبانکاره ای بود.

طیبه زارع با تشریح برنامه های کتابخانه عمومی امام خامنه ای برای دانش آموزان، افزود: تا کنون برنامه های فرهنگی مختلفی برای دانش آموزان توسط این کتابخانه برگزار شده که از جمله آنها می توان به برگزاری نشست های کتابخوان مدرسه ای، نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی، نشست های جمع خوانی و خواندن گروهی اشاره کرد.

در این طرح، دانش آموزان ضمن بازدید از بخش های مختلف کتابخانه، با رشته کتابداری (علم اطلاعات و دانش شناسی) آشنا شدند. 

شناسه خبر : 7602
تاریخ : 1402/2/13 12:46:52
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/EudoT3
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #آشنایی #دانش آموزان #شبانکاره #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.