گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
آغاز به کار وزیر آموزش و پرورش در دولت چهاردهم
وزیر آموزش و پرورش در دولت چهاردهم پیمودن مسیر پر مسئله وزارتخانه را با عنایت خداوند و استفاده از خردجمعی صاحبنظران تعلیم و تربیت میسّر دانست.

علیرضا کاظمی، عصر امروز (چهارشنبه) پس از اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی در اولین نشست با اعضای شورای معاونان وزارتخانه با قدردانی از زحمات و تلاش‌های وزیر پیشین آموزش و پرورش، گفت: شهیدان رجایی و باهنر مدیران تراز جمهوری اسلامی بودند که انشاالله بتوانیم راه آن بزرگواران را به خوبی بپیماییم.

کاظمی با بیان اینکه خودم را سرباز، خدمتگزار و جانفدای نظام تعلیم و تربیت می‌دانم، گفت: با شهدا و امام راحل پیمان می‌بندم که تا آخرین توان برای نظام تعلیم و تربیت تلاش کنم تا این نظام با صلابت و استواری مسیر خود را طی کند.

وزیر آموزش و پرورش دولت چهاردهم افزود: این مسیر پر مسئله را نمی‌توان پیمود مگر با عنایت خداوند و استفاده از خردجمعی صاحبنظران تعلیم و تربیت.

علیرضا کاظمی افزود: زمینه رشد و خدمت را برای تمام معلمان مهیّا و تلاش می‌کنم این فضای خوب برای ارتقای نظام تعلیم و تربیت آماده شود.

کاظمی تصریح کرد: شهادت می‌دهم که مسئولان آموزش و پرورش در دولت سیزدهم برای نظام تعلیم و تربیت خیلی تلاش کردند و بنده امروز به نمایندگی از معلمان از دکتر صحرایی قدردانی می‌کنم.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه کیلومتر آموزش و پرورش را صفر نمی‌کنم، گفت: همین مسیر را ادامه میدهیم و اگر اصلاحاتی لازم داشت با مشورت با همکاران اصلاحات لازم انجام خواهد شد.

در ابتدای این جلسه، رضا مراد صحرایی با بیان اینکه خدا را شاکرم که دولتی منسجم برای ایران عزیز تشکیل شده است، گفت: وزیر آموزش و پرورش با رای بالای نمایندگان جایگاه ویژه‌ای در جامعه پیدا کرد.

صحرایی با بیان اینکه ۵۱۵ روز افتخار خدمت در این کسوت را داشتم، گفت:در دوران پرتلاطمی از آموزش و پرورش مسئولیت بر عهده من گذاشته شد.

وزیر پیشین آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: از رئیس جمهور به خاطر انتخاب یک معلم اصیل و نجیب برای آموزش و پرورش تشکر می‌کنم و همچنین از نمایندگان مجلس که با رای بالا به ایشان اعتماد کردند.

صحرایی گفت: وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم، مانند وزراتخانه‌های آموزش و پرورش دولت‌های دیگر تلاطم‌هایی داشت که رفع این تلاطم‌ها نیاز به سرمایه گذاری عمیقی به ویژه در زیر ساخت‌ها در آموزش و پرورش دارد.

او گفت: به لطف خداوند امروز که تحویل می‌دهم تلاطم‌ها به حداقل رسیده است.

صحرایی گفت: پایان ناگهانی این دولت با شهادت رئیس دولت باعث شد تا بخشی از اقدامات نیازمند مراقبت بماند و بنده این آمادگی را دارم تا لحظه‌ای که صلاح بدانید به ویژه در پروژه مهر در خدمت و کمک به آموزش و پرورش باشم.

شناسه خبر : 16448
تاریخ : 1403/6/1 05:34:55
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/wpgiL5
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #وزیر آموزش و پرورش #دولت چهاردهم #آموزش و پرورش

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.