گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
آغاز مرحله استانی مسابقه ملی مهارت در بوشهر
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: مرحله استانی بیست و یکمین دوره مسابقه ملی مهارت در استان با حضور ۵۳ نفر از نخبگان در ۲۱ رشته مهارتی آغاز شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ عبدالمجید دراهکی اظهار داشت: پیش از این در مرحله شهرستانی ۸۹ نخبه مهارتی در ۲۱ رشته در مدت ۲ روز به رقابت پرداختند و برگزیدگان آن‌ها امروز در مرحله استانی با هم در حال رقابت هستند.

وی افزود: این نخبگان مهارتی در رشته‌های اتصالات چوبی، الکترونیک، آجرچینی، آشپزی و قنادی، توسعه نرم افزار‌های موبایل، تاسیسات الکتریکی، جواهرسازی، جوشکاری، فناوری خودرو، فناوری طراحی گرافیک، فناوری مد (خیاطی)، فناوری‌های وب، قنادی (شیرینی پزی)، کابینت سازی چوبی، کاشیکاری دیوار و کف، سازه‌های چوبی، طراحی مهندسی مکانیک، طراحی فضای سبز، پیرایش‌گری مردانه با هم به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کشف استعداد‌های حرفه‌ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت‌ها، شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، ایجاد فرصتی مناسب جهت تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای بین جوانان، ایجاد انگیزش در جوانان برای کسب مهارت، فراهم کردن فرصت مناسب برای رقابت سالم بین جوانان را از هدف‌های مسابقه ملی مهارت عنوان کرد.

دراهکی حضور پررنگ بخش خصوص و آموزشگاه‌های آزاد را در این مرحله از مسابقات ملی مهارت ستودنی عنوان کرد و از بخش خصوصی به عنوان بازوی پرتوان مهارتی یاد کرد.

 

🌊 دریاکنار از نشریات با سابقه استان بوشهر 
📲ارسال مطلب

   instagarm

  telegram

twitter.com/daryaaknar  twitter

  whatsapp

  facebook

  eitaa

  linkedin

شناسه خبر : 10107
تاریخ : 1402/5/18 06:42:23
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/83jRTx
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #مسابقه ملی #مهارت #نخبگان #فنی و حرفه‌ای #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.