گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیگیری‌های اعضای شورا نتیجه داد؛
آمبولانس به بوالخیر بازگشت
پیگیری‌های مصرانه اعضای شورای اسلامی بوالخیر، به ثمر نشست و یکی از دو آمبولانس مرکز خدمات درمانی شهید بوالخیری به این مرکز بازگشت.

محمد جعفرپور (عضو شورای اسلامی بوالخیر)، در گفتگویی با مسئولین مربوطه، از کمبود آمبولانس در بوالخیر و نگرانی‌های مردم ابراز نگرانی کرده بود. 

وی با اشاره به اینکه آمبولانس اورژانس جاده‌ای دلوار برای تعمیر اعزام شده بود لذا آمبولانس بوالخیر، به دلوار منتقل شد و این موضوع باعث نگرانی مردم بوالخیر شد.

جعفرپور در ادامه افزود: طی تماس‌های تلفنی و حضوری با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس جاده‌ای استان بوشهر، خواستار بازگشت آمبولانس به بوالخیر شدیم. خوشبختانه پیگیری‌های ما نتیجه داد و یکی از دو آمبولانس مرکز خدمات درمانی شهید بوالخیری به این مرکز بازگشت.

وی با تأکید بر اهمیت وجود آمبولانس در مناطق محروم، گفت: باتوجه با جمعیت بالای بوالخیر، از نظر امکانات و تجهیزات پزشکی در مضیقه است. انتظار می‌رود مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و اورژانس استان بوشهر به این درخواست‌ها توجه کرده و اقدامات لازم را برای رفع مشکلات و کمبودهای موجود در مرکز خدمات درمانی شهید بوالخیری انجام دهند.

جعفرپور همچنین خواستار ایجاد سازوکاری برای نظارت بر عملکرد و توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات پزشکی در استان بوشهر شد تا از تکرار چنین مشکلاتی در آینده جلوگیری شود.

 

 

شناسه خبر : 15620
تاریخ : 1403/3/12 09:59:38
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/o8ndpV
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #بوالخیر #جعفرپور #شورای شهر #آمبولانس #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.