گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
آیین تکریم و معارفه رئیس حراست شرکت گاز استان بوشهر
آیین تکریم و معارفه رئیس حراست شرکت گاز استان بوشهر با حضور آقای طباطبایی معاون سازمان و مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران و جمعی از معاونین ایشان ، مدیر عامل شرکت گاز استان و روسای واحدهای ستادی این شرکت برگزار شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهردر این نشست، معاون سازمان و مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: مسئولان در هر جایگاهی باید قدر نعمت بزرگ خدمت به مردم را بدانند و در راستای رفع مسائل و مشکلات و افزایش رضایتمندی آنان ، قدم بردارند، ماموریت مهم حراست کمک به ایجاد امنیت محیطی و افزایش ضریب اطمینان نسبت به سلامت فرایندها ، افراد ، سامانه ها و تعاملات است و حراست در این راستا وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

طباطبایی در ادامه گفت: امنیت مهم‌ترین خواسته مردم هر کشوری است که باید همواره مورد توجه باشد، امنیت از مهم‌ترین اهداف کشورها است، حراست یکی از سرشاخه‌های ایجاد و حفظ امنیت است، حراست به معنای صیانت و پاسداری و مراقبت کردن است و این به معنای حفظ کارکنان ، سرمایه ها ، اموال وتجهیزات دستگاه است و از این رو حراستها باید نگاه عمیق ، دید وسیع و رویکرد پیشگیرانه داشته باشند.

وی با تقدیر از خدمات سعید عباسی گفت: تغییر و تحولات مدیریتی موضوعی طبیعی است و بر اساس اصل گردش نیروی انسانی در دستگاه ها صورت می گیرد ، ایشان ضمن معرفی آقای سعید دارم به عنوان سرپرست جدید حراست ،ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان ، ابراز امیدواری نمود با همکاری مدیران و روسای شرکت گاز استان بوشهر ،شکوفایی و توفیقات بیشتر حراست در دوره جدید ، حاصل شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان در ادامه افزود : رویکرد ما خدمت به مردم و هدف ما حفظ و نگهداری آبرو و حیثیت سازمان و سرمایه های آن است و حراست در این موضوع می بایست نقش اساسی ایفا کند .

شناسه خبر : 9889
تاریخ : 1402/5/7 18:04:59
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0lLA0a
نویسنده خبر :
X

🔶فریده ترنج مهرگان

🔹مدیر روابط عمومی و امور بین الملل

🔹کاردانی روابط عمومی 

🔹کارشناسی گرافیک

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #آیین #تکریم #حراست #شرکت گاز #نشریه دریاکنار

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • سجاد زنده بودی
    4 ماه قبل

    خوب