گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
آیین کلنگ زنی بهسازی و ساماندهی گلزار شهدای چغادک با حضور استاندار محترم و فرماندار بوشهر
فاز اول این پروژه به مساحت ۷۶۲ متر زیر بنا با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان توسط اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان اجرا خواهد شد.

به گزارش دریاکنار به نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر: آیین کلنگ زنی بهسازی و ساماندهی گلزار شهدای چغادک با حضور محمدی زاده استاندار محترم بوشهر،رحیمی فرماندار بوشهر ، معاون عمرانی استاندار،مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران،نوسازی توسعه و تجهیز مدارس،خانواده شهداء و جانبازان و شورای شهر چغادک در گلزار شهدای چغادک برگزار شد.

رحیمی فرماندار بوشهر در این آیین با تبریک هفته دفاع مقدس عنوان نمود : انتظار داریم در کوتاهترین زمان ممکن فاز اول این پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد تا انشااله مردم شهر چغادک و خانواده معظم شهدا و جانبازان بتوانند از این فضا استفاده کنند. 

وی همچنین قول همکاری داد بعد از اتمام فاز اول این پروژه اعتباز لازم در خصوص اجرای فاز ۲ این مکان پیگیری و تخصیص داده خواهد شد.
 

شناسه خبر : 17449
تاریخ : 1403/7/5 04:48:07
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/pFGY7a
نویسنده خبر :
X

نگار رزم دیده

روزنامه نگار

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برچسب ها #اداره کل نوسازی #آیین کلنگ زنی بهسازی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.