گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
اتحاد و همدلی ملت رمز موفقیت پیروزی‌های دفاع مقدس است
فرماندار گناوه گفت: اتحاد و همدلی و یکپارچگی ملت با رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی (ره) مهم ترین رمز موفقیت و پیروزی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بر دشمن بعثی بوده است.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی فرمانداری گناوه، محمدتقی صفری در آیین تجلیل از سربازان نمونه این شهرستان اظهار داشت: دشمن بعثی با پشتیبانی تمامی ابرقدرت های جهان تصمیم داشت تا نظام نوپا و انقلاب راسلامی را از بین ببرد اما مردم با دست خالی و تکیه به ایمان تقوی و اهل بیت (ع) توانستند حماسه‌های بزرگی بیافرینند که تا همیشه در اذهان و تاریخ ماندگار خواهد ماند.

وی اظهارداشت: با رهبری امام راحل و وحدت ملت در همان ابتدای جنگ تحمیلی بیش از ۱۹ هزار اسیر متجاوز عراقی به اسارت رزمندگان غیور در آمدند که برای دشمن غیرقابل باور بود.

صفری گفت: سربازی از زیباترین دوران های زندگی است و به این عزیزان که از آسایش و راحتی خود گذشتند تا ملت در آرامش، آسایش و امنیت داشته باشند، افتخار می کنیم.

فرماندار گناوه افزود: جوانان و سربازان میهن اسلامی ایران با درس گیری و عبرت گرفتن از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بر قله های افتخار در دنیا می درخشند.

وی ، روحیه خدمت خالصانه و وجود آمادگی عملی و معنوی سربازان در دفاع از مرزهای کشور را ستود و بیان کرد: هیچ پاداشی نمی تواند، فداکاری و رشادت ها و خدمات سربازان در دوران دفاع مقدس را جبران کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی، سربازان همانند دژها و قلعه‌های محکم، تضمین کننده امنیت و آرامش هستند.

سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور افزود: در هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی در سطح این شهرستان پیش بینی شده که تجلیل از سربازان نمونه یکی از آنها است.

شناسه خبر : 3553
تاریخ : 1401/7/12 06:10:05
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/sUJ6uM
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فرماندار گناوه #دفاع مقدس #محمدتقی صفری #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.