گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ارائه ۲۱ هزار میلیارد تسهیلات به واحدهای تولیدی بوشهر
استاندار بوشهر گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر ۲۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات مصوب شد که باید برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و خدماتی استان بین بانک‌های مختلف توزیع تقسیم شود

احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر اظهار داشت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و خدماتی یک ضرورت است که در این راستا باید راهکارهای لازم تدوین و عملیاتی شود.

وی با اشاره به تصویب ۲۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و خدماتی افزود: سهم بانک‌های مختلف از منابع تسهیلاتی یاد شده باید مشخص و تقسیم شود.

این مقام مسئول ادامه داد: علاوه بر تسهیلات اعتباری تصویب شده، دستگاه‌های مربوطه باید از محل منابع اعتباری دولتی در اجرایی شدن طرح‌های زیرساختی اقدام کنند.

استاندار بوشهر اعلام کرد: دستگاه‌های متولی برای عملیاتی شدن طرح‌ها براساس انعقاد تفاهم‌نامه‌ها در سرمایه‌گذاری ۷۶۰ هزار میلیارد تومانی اقدام کنند.

این مقام مذکور با بیان اینکه این تفاهم‌نامه‌ها در حوزه‌های مختلف تخصصی دستگاه‌ها عملیاتی می‌شود تاکید کرد: راهکار عملیاتی شدن هر یک از تفاهم‌نامه‌ها به دستگاه‌های متولی متصل است که رفع مشکلات و گره‌گشایی در اجرایی شدن طرح‌ها باید در دستور کار دستگاه‌ها قرار بگیرد.

شناسه خبر : 7398
تاریخ : 1402/2/7 06:35:18
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/QtoppY
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تسهیلات #واحد های تولیدی #استاندار بوشهر #تفاهم نامه #بانک #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.