گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ارامنه با نمایش " هملت " به جشنواره تئاتر فجر آمدند
چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر میزبان ۸ نمایش صحنه‌ای و ۱۰ نمایش خیابانی است

ارامنه با نمایش " هملت " به جشنواره تئاتر فجر آمدند 

 

 

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر میزبان ۸ نمایش صحنه‌ای و ۱۰ نمایش خیابانی است.

 

در این روز سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر در ۲ نوبت ۱۷ و ۲۰ میزبان نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر و کارگردانی آرا یرنیاکیان از ارمنستان با مدت زمان ۱۰۰ دقیقه می‌شود.

 

سالن چهارسوی مجموعه نیز در این روز در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰:۳۰ پذیرای نمایش «دانه‌های کال انجیر» نوشته جواد عاجلی و کارگردانی سانیا عاجلی از استهبان با مدت زمان ۶۰ دقیقه است.

 

در جشنواره تئاتر فجر، نمایش «هاراگیری» به نویسندگی و کارگردانی از شیراز با مدت زمان ۶۵ دقیقه در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ در سالن سایه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

 

همچنین سالن قشقایی در ۲ نوبت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ میزبان نماش «در سوگ شب هزار و یکم …» نوشته شهرام احمدزاده و کارگردانی پویان عطایی از اصفهان با مدت زمان ۳۰ دقیقه است.

 

نمایش «شیخ» به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا سواعدی از آبادان با مدت زمان ۱۰۰ دقیقه در ۲ نوبت ۱۷ و ۲۰ در تماشاخانه سنگلج اجرا می‌شود.

 

 

 

 

شناسه خبر : 5549
تاریخ : 1401/11/10 20:50:15
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/hG67SH
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #تئاتر #جشنواره فجر #چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر #ارامنه #هملت #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.