گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
از هرگونه انحراف در هزینه کرد تسهیلات اشتغال زا جلوگیری شود
صالح رحیمی فرماندار بوشهر در جلسه کمیته اشتغال شهرستان اظهارداشت : اشتغالزایی یکی از برنامه های مهم دولت برای رفع بیکاری خصوصا در مناطق مرزی و محروم است . فرماندار بوشهر جلوگیری از انحراف در هزینه کرد تسهیلات اشتغالزایی را مهم ترین وظیفه دستگاههای اجرایی دانست و اظهار داشت: باید از هرگونه انحراف در هزینه کرد تسهیلات اشتغال زا که دولت برای ایجاد اشتغال واقعی با وجود محدودیت اعتباری در اختیار شهرستان قرار داده است جلوگیری شود و در اختیاز کارآفرینان واقعی قرار گیرد.

وی راهکار جلوگیری از انحراف در هزینه کرد تسهیلات اشتغالزایی را راستی آزمایی عملکرد و نظارت مداوم ودقیق از سوی دستگاههای مرتبط برشمرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد : دستگاههای اجرایی موظف هستند که اعتبارات تخصیص یافته بخش اشتغال را جذب کرده و افراد واجد شرایط واقعی دریافت تسهیلات را به بانکهای عامل معرفی و تمام امور را تا حصول نتیجه لازم پیگیری نمایند.

رحیمی تاکید کرد: برنامه ریزی لازم برای اطلاع رسانی کامل درشهرستان خصوصا در روستاها در جهت دریافت و روند اجرایی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی انجام شود .

شایان ذکر است جلسه کارگروه اشتغال شهرستان با حضور فرماندار ، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و سایر اعضای این کارگروه در سالن جلسات فرمانداری بوشهر برگزار شد .

شناسه خبر : 1456
تاریخ : 1400/11/18 04:21:06
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/3U9GNw
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تسهیلات #اشتغال‌زایی #صالح رحیمی #فرماندار #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.