گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
استاندار بوشهر با صدور پیامی روز "بزرگداشت شهدا" و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
احمد محمدی‌زاده در این پیام با تاکید بر اهمیت و جایگاه شهید و شهادت در جامعه خاطر نشان کرد: شهدا با تقدیم جان عزیز خود برای حفظ نظام اسلامی، درس ایثار و فداکاری دادند و همواره باید یاد و نام این عزیزان را گرامی داریم.

استاندار بوشهر با اشاره به آیه ۱۶۹ سوره آل عمران یادآور شد: شهید و شهادت از چنان اهمیتی برخوردار است که خداوند در قرآن فرموده است " البته نپندارید که شهیدان راه خدا مرده‌اند، بلکه زنده به حیات ابدی شدند و نزد خداوند بهره‌مند خواهند بود" و این نشانه جایگاه خاص شهداست.محمدی‌زاده در بخش دیگری از این پیام تصریح کرد: ۲۲ اسفند سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران است و باید از خانواده شهدای والامقام به بهترین شکل تجلیل کنیم و همواره این عزیزان تکریم شوند.
 استاندار بوشهر اضافه کرد: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری لازم و ضروری است و نسل امروز باید با جان‌فشانی و فداکاری رزمندگان و ایثارگران و شهدای عظیم‌الشان در دوران دفاع مقدس آشنا شوند و در ترویج این فرهنگ کوشا باشند.
 وی با تاکید بر اینکه موفقیت امروز کشور مرهون خون هزاران شهید است ابراز داشت: امنیت و آسایش امروز مرهون خون هزاران شهید والامقام است و باید قدردان این عزیزان در هر شرایطی باشیم.
 

شناسه خبر : 1611
تاریخ : 1400/12/22 05:33:06
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/xjgrX6
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #احمد محمدی‌زاده #استاندار بوشهر #"بزرگداشت شهدا" #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.