گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
استاندار بوشهر خواستار تسریع در فرایند احراز صلاحیت ها با رعایت قانون، حساسیت و دقت ویژه شد
استاندار بوشهر با بیان اینکه بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس توسط هیئت‌های اجرایی آغاز شده خواستار تسریع در فرایند احراز صلاحیت‌ها با رعایت قانون، حساسیت و دقت ویژه شد.

به گزارش دریاکنار، احمد محمدی‌زاده در جلسه ستاد انتخابات استان بوشهر با محکوم کردن جنایات اسرائیل غاصب در قتل و عام مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین به ویژه زنان و کودکان در غزه اظهار داشت: اعمال وحشیانه و ضد بشری رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی‌دفاع غزه و بمباران مراکز درمانی، آموزشی و مسکونی زمینه نابودی آنان را تسریع داده است.

وی در ادامه با اشاره به آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در استان بوشهر بر اساس آمارها 264 داوطلب برای مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه مختلف ثبت‌نام کرده‌اند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه این استان دارای 4 حوزه انتخابیه مجلس شورای است تصریح کرد: در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم 93 داوطلب، دشتستان 49 داوطلب، دشتی و تنگستان 52 و حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه 70 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که بررسی صلاحیت آنان توسط هیئت‌های اجرایی آغاز شده است.

محمدی‌زاده اضافه کرد: فرایند احراز صلاحیت‌های داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیئت‌های اجرایی تا 18 آبان ماه ادامه دارد که لازم است دقت، رعایت قانون بدون حب و بغض مورد توجه قرار بگیرد.

وی برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم و در امنیت کامل را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: رسانه‌های دشمن از هم اکنون برنامه‌های خود را برای ایجاد ناامیدی در جامعه آغاز کرده‌اند که باید زمینه حضور پرشور مردم و برگزاری انتخابات سالم فراهم شود.

استاندار بوشهر بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در راستای برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور تأکید کرد و گفت: انتخابات باشکوه در 11 اسفند همه اهداف و توطئه‌های دشمنان را ناکام و خنثی می‌کند.

 

منبع: روابط عمومی استانداری بوشهر

شناسه خبر : 12112
تاریخ : 1402/8/9 06:49:05
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/49YgwV
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #استاندار بوشهر #احراز #صلاحیت ها #داوطلبان #نمایندگی مجلس

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.