گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
استاندار بوشهر: پروژه های سفر رئیس جمهور به بوشهر پیشرفت قابل توجهی دارند
استاندار بوشهر گفت: امروز در استان بوشهر، اکثر قریب به اتفاق پروژه‌های سفر رئیس جمهور آغاز شده‌اند و پیشرفت قابل توجه و خوبی دارند.

به گزارش دریاکنار، احمد محمدی‌زاده با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور اظهار داشت: رئیس جمهور دوبار به استان بوشهر سفر کرد، سفر اول او در مهرماه ۱۴۰۰ و سفر دوم در اسفندماه ۱۴۰۱ بود و سفری هم برای افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی در هفته دولت در سال۱۴۰۲ داشته است.

وی افزود: در این دو سفر جمعاً حدود ۲۰۰ پروژه برای استان بوشهر مصوب شد که منابع تامین این پروژه‌ها بخشی از محل سازمان برنامه، بخش بیشتری از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت و گاز و پتروشیمی‌ها و بخشی نیز از محل وزارتخانه‌ها بود.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: امروز در استان بوشهر، اکثر قریب به اتفاق این پروژه‌ها آغاز شده‌اند و پیشرفت قابل توجه و خوبی دارند.

محمدی زاده تصریح کرد: بخشی که در سفر دوم مصوب و طی نیمه اول سال ابلاغ شدند هم در فرایند مناقصه و انتخاب پیمانکار قرار دارند و روند آنها طی می‌شود و انشاالله در دهه فجر همه این پروژه‌ها با هم آغاز می‌شوند.

استاندار بوشهر گفت: طی روزهای گذشته دیداری با معاون اول رئیس جمهور و معاونین وی داشتم و از وی دعوت کردم که در مراسم افتتاح بخشی از پروژه‌هایی که به اتمام رسیده و آماده افتتاح هستند و بخشی که آماده آغاز عملیات اجرایی هستند، حضور یابند.

وی با بیان اینکه اکنون استان بوشهر تبدیل به یک کارگاه بزرگ شده یادآور شد: از همه توان و ظرفیت موجود برای تکمیل پروژه های نیمه تمام بهره می بریم.

 

منبع: روابط عمومی استانداری بوشهر

شناسه خبر : 12589
تاریخ : 1402/9/6 06:54:58
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/kzOMfj
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #استاندار بوشهر #پروژه #رئیس جمهور #پیشرفت

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.