گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
استان بوشهر آماده اجرا طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با بیان اینکه این استان آماده اجرا طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان است گفت: همه خبازی‌ها آماده نصب دستگاه کارت خوان ویژه عرضه الکترونیک و اجرا طرح هوشمندسازی یارانه آرد نان باشند.

علی باستین  در  نشستی با حضور اعضا کارگروه آرد و نان و مسئولان امور بانکی با اشاره به اینکه این استان آماده اجرا طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان است اظهار داشت: سامانه و اپلیکیشن این طرح و تجهیز نانوایی‌های استان به امکانات هوشمند مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرا این طرح خاطرنشان کرد: حدود 69 درصد نانوایی‌های استان از زیرساخت‌های ارتباطی برای اجرا طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان برخوردارند.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر اضافه کرد: باید طی 2 هفته آینده، همه نانوایی‌ها آماده نصب دستگاه کارت خوان ویژه عرضه الکترونیک و هوشمند نان باشند.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های اجرا طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در استان بوشهر فراهم شد گفت: هم اکنون 604 نانوایی از 877 نانوایی موجود در استان آماده کامل برای نصب دستگاه کارت خوان و سامانه عرضه هوشمند نان هستند .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر اظهار امیدواری کرد: با اجرا مطلوب این طرح، بوشهر از استان‌های موفق در استفاده از این سامانه و اپلیکیشن در عرضه هوشمندسازی آرد و نان باشد.

باستین مزیت اجرا طرح هوشمندسازی آرد و نان یارانه‌ای را بر شمرد و با بیان اینکه هوشمندسازی محدودیتی برای خرید نان ایجاد نمی‌کند اضافه کرد: اجرا این طرح علاوه بر جلوگیری از قاچاق آرد و هدر رفت منابع، نقش مهمی در توزیع عادلانه یارانه‌ها دارد.

در این جلسه حاضرین نظرات اصلاحی خود را بیان و مجری طرح برای اعمال نظرات قول همکاری داد.

شناسه خبر : 2088
تاریخ : 1401/3/22 12:25:42
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/KTu6lN
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #استان بوشهر #آرد #نان #معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.