گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
استان بوشهر سومین استان کشور به لحاظ کمترین نرخ بیکاری
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: براساس اعلام مرکز آمار ایران، آخرین نرخ بیکاری در استان در زمستان ۱۴۰۱، ۷.۳ درصد بوده که بوشهر به‌عنوان سومین استان کشور به لحاظ کمترین نرخ بیکاری معرفی شده است.

مصدق کشاورزی افزود: در سال ۱۴۰۱ اطلاعات اشتغال افزون بر ۳۰ هزار و ۵۰۰ نفر از افرادی که مشغول به کار شده‌اند به‌وسیله دستگاه‌های اجرایی ثبت و در سامانه رصد اشتغال کشور بارگزاری و از سوی بازرسان راستای آزمایی شد که آنچه امروز شاهد آن هستیم کاهش ۱.۶ نرخ بیکاری در سال ۱۴۰۱ در استان نسبت به سال ۱۴۰۰ و کاهش ۲.۶ دهمی نسبت‌به کل کشور است.

وی گفت: پارسال باید برای ۲۱ هزار و ۶۷۴ نفر اشتغال ایجاد می‌کردیم که این مهم محقق شد و در سال ۱۴۰۲ نیز تعهد استان ایجاد اشتغال برای ۱۸ هزار و ۳۳۱ نفر است که برنامه‌ریزی استان اشتغال برای ۲۵ هزار نفر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: در سال گذشته سازمان‌های حمایتی، چون کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز برای ۶ هزار و ۴۰۰ نفر و سازمان بهزیستی هم برای هزار و ۸۰۰ نفر  شغال ایجاد کردند که در سامانه رصد اشتغال کشور بارگزاری شد و در پارس جنوبی نیز برای ۲ هزار و ۷۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

شناسه خبر : 7153
تاریخ : 1402/1/28 14:54:34
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/SCsxP0
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #بیکاری #مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی #مرکز آمار ایران #سومین استان کشور #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.