گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
اصلاح طلبان و اعتدالگرایان، رقابت یا ائتلاف
در حالیکه کمتر از شش ماه دیگر ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شروع و برگزاری انتخابات نیز در یازدهم اسفند ۱۴۰۲ انجام میشود؛ کاندیداهای احتمالی و مطرح این دو جریان، کم و بیش در محافل خصوصی و عمومی ظاهر شده و دیدارهایی با چهره های شاخص در مناطق مختلف جنوب استان داشته اند.

از مطرح ترین کاندیداهای احتمالی اصلاح طلب که زمزمه حضور آنان در انتخابات شنیده میشود، سیدعلی پاکنژاد فرماندار سابق شهرستان کنگان، مسعود تنگستانی معاون سابق سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان دیر و عباس مرادی شهردار سابق بردستان می باشند. همچنین از مطرح ترین کاندیداهای احتمالی اعتدالگرا که زمزمه حضور آنان در انتخابات شنیده میشود، سکینه الماسی نماینده پیشین مجلس، حمزه اعتماد فرماندار اسبق شهرستان دیر و شیخ محمد گنجی امام جمعه شهر گله دار می باشد.
حال پرسش اصلی این است که با توجه به شرایط موجود، اصلاح طلبان و اعتدالگرایان در انتخابات پیش رو به رقابت با یکدیگر می پردازند یا در نهایت، به ائتلاف می رسند.

شناسه خبر : 8635
تاریخ : 1402/3/18 12:26:33
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0gmZjM
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اصلاح طلبان #اعتدالگرایان #رقابت #ائتلاف

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.