گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
اعطای تسهیلات کم بهره به طرح‌های درآمدزای دهیاری‌ها تصویب شد
معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: اعطای وام تسهیلات کم بهره به دهیاران فعال در زمینه طرح‌های حوزه سرمایه‌گذاری و درآمدزا که به سوددهی رسیده‌اند، تصویب شده است.

مهیار نورعلی افزود: در آخرین جلسه کمیته ملی وام دهیاری‌ها در راستای حمایت از دهیارانی که با ایجاد و اجرای طرح درآمدزای موفق، درآمدی پایدار برای دهیاری و زمینه اشتغال برای روستا ایجاد کرده اند و طرح مذکور به بهره برداری و سوددهی رسیده، است، با اعطای تسهیلات کم بهره از محل تفاهم نامه سازمان با پست بانک به این طرح ها موافقت شد.

وی در زمینه مصوبات این جلسه که با حضور اعضای کمیته و نمایندگان پست بانک ایران در محل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد، گفت: همچنین با حمایت از جوانی جمعیت، دهیارانی که بیش از ۸ سال یا بیشتر دهیار بوده اند و دارای سه فرزند یا بیشتر هستند، نیز شامل دریافت تسهیلات فوق می شوند.

نورعلی اظهار داشت: در راستای تشویق دهیاران برای ایجاد درآمد پایدار، تسهیلات طرح های درآمدزا بدون رعایت سه برابر بودجه بوده و در صورت داشتن توجیه اقتصادی طرح و بازدهی کوتاه مدت آن، تسهیلات فوق با هر میزانی که به تایید کمیته ملی وام برسد پرداخت می شود.

شناسه خبر : 13698
تاریخ : 1402/11/11 15:47:21
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/OwolSw
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دهیار #شهردار #تسهیلات #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.