گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
افتخار آفرینی دانشجوی نخبه آبدانی در عرصه بین المللی / هانیه دانش دوست، ستاره درخشان علم ایران در کنفرانس بین المللی فنلاند
در خبری خوش برای ایران و به ویژه استان بوشهر، سرکار خانم هانیه دانش دوست، دانشجوی نخبه و اهل شهر آبدان، به عنوان مهمان ویژه و سخنران به کنفرانس معتبر "نقش هوش مصنوعی در دنیای بیولوژیک" در شهر تورکو کشور فنلاند دعوت شدند.

خانم دانش دوست، فرزند پرتلاش آقای ابراهیم دانش دوست، خبرنگار رسانه آبدان دانش و بورسیه دانشگاه، در حال حاضر در رشته دکترای اوتیسم کودکان در دانشگاه تام پره فنلاند مشغول به تحصیل هستند. 

 حضور ایشان به عنوان سخنران در این کنفرانس بین المللی نشان از توانمندی‌ها و دستاوردهای علمی ارزشمند این دانشجوی ایرانی دارد.

 هنوز جزئیات دقیقی از موضوع سخنرانی خانم دانش دوست در این کنفرانس منتشر نشده است، اما با توجه به رشته تحصیلی ایشان، می‌توان انتظار داشت که وی به بررسی نقش هوش مصنوعی در تشخیص و درمان اوتیسم در کودکان بپردازد. 

 این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند گامی مهم در جهت بهبود کیفیت زندگی کودکان مبتلا به اوتیسم باشد.

 دعوت از خانم دانش دوست به عنوان سخنران در این کنفرانس بین المللی، نشان از شناخت جهانی از توانمندی‌های علمی پژوهشگران ایرانی است. همچنین، این رویداد فرصتی است تا دستاوردهای علمی ایران در حوزه هوش مصنوعی و علوم اعصاب به جامعه جهانی معرفی شود.

 به نمایندگی از جامعه علمی کشور، به خانم هانیه دانش دوست تبریک گفته و برای ایشان در ادامه مسیر علمی آرزوی موفقیت روزافزون داریم. امیدواریم حضور ایشان در این کنفرانس، الهام‌بخش نسل جوان ایرانی باشد تا با تلاش و پشتکار، به قله‌های علم و دانش دست یابند.

 انتشار این خبر در رسانه‌های مختلف، می‌تواند باعث افزایش انگیزه و امید در میان جوانان ایرانی شود و نشان دهد که با تلاش و پشتکار، می‌توان به موفقیت‌های بزرگی دست یافت. همچنین، این خبر می‌تواند به ارتقای جایگاه علمی ایران در سطح بین‌المللی کمک کند.

شناسه خبر : 17202
تاریخ : 1403/6/27 19:53:16
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Pt4pVT
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #هانیه دانش دوست #نخبه آبدانی #فنلاند

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.