گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
در جلسه کارگروه مشترک دولت و قوه قضاییه مطرح شد؛
افزایش تعامل دولت و قوه قضاییه/تشکیل کمیته مشترک هم افزایی و اطلاع رسانی دو قوه/تاکید بر وفاق و نقاط مشترک در موضوعات مصداقی / دکتر عارف:هرجا جلسات مشورتی با نگاهی مشفقانه برگزار شده نتیجه اش ایجاد امید آفرینی در مردم بوده است
جلسه کارگروه مشترک دولت و قوه قضاییه که به میزبانی معاون اول رئیس جمهور برگزار شد بر افزایش تعامل ها،‌ هماهنگی ها و تمرکز بر اشتراک نظر ها تاکید شد.

دکتر محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (یک شنبه) در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین خلیلی معاون اول قوه قضاییه، ‌دکتر حاجی میرزایی رئیس دفتر رئیس جمهور،‌ دکتر رحیمی وزیر دادگستری،‌ حجت الاسلام و المسلمین انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور، دکتر صارمی رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه، دکتر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه، آقای ابراهیم زادگان رئیس مرکز رسانه قوه قضاییه، دکتر حضرتی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت،‌ دکتر مهاجرانی سخنگوی دولت برگزار شد گفت: همدلی وفاق راهبرد اصلی دولت است و این مهم ابتدا باید در همگرایی و همصدایی با سایر قوا نمود پیدا کند.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر جلسات مشترک میان قوا به ویژه دولت و قوه قضاییه خاطرنشان کرد: باید اگر موضوعی اختلافی یا مساله ای خاص حل نشده پیش می آید، ابتدا با نظرهای کارشناسی دوقوه حل شده و سپس با محوریت حل مساله و ایجاد هم صدایی و امید آفرینی دنبال شود و نتیجه اقدام مثبت و کار انجام یافته به مردم اطلاع رسانی شود.

معاون اول رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با تمجید از مشی همدلانه رئیس قوه قضاییه در تعامل با دولت وفاق ملی گفت: به یقین حل مشکلاتی چون رفع ناترازی ها و برخی نارسایی های اقتصادی و اجتماعی بدون همکاری قوا به ویژه قوه قضاییه امکان پذیر نیست و امیدواریم که در ماه های پیش رو نتایج اقدام های همگرایانه را به سمع و نظر مردم در قالب "خبرهای خوب" برسانیم.

 

 

 

شناسه خبر : 17656
تاریخ : 1403/7/15 10:50:44
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/jr4kTK
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دولت #قوه قضائیه #معاون اول #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.