گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
افزایش راندمان و کاهش مصرف انرژی در ایستگاه های پمپاژ آبفا استان بوشهر با اجرای نگهداری مستمر
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرای مانور سراسری مولدهای برق اضطراری خبر داد و ادامه داد: این مانور مهم هر ساله پیش از آغاز فصل تابستان با هدف آمادگی در برابر خاموشی‌ها برگزار می شود

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عدم نگهداری از سیتم ایستگاه‌های پمپاژ باعث می شود عمر تجهیزات پایین بیاید و به تدریج فرسوده و بازدهی مناسبی نداشته باشد.

وی افزود: برنامه نگهداشت و ارتقا ایستگاه‌های پمپاژ شهرهای استان بوشهر به صورت منظم و مستمر توسط پرسنل فنی آبفا صورت می گیرد.

عالی هدف از این برنامه را افزایش راندمان تولید و کاهش هزینه نگهداری و انرژی سیستم دانست و گفت: نگهداری و تعمیرات یک امر ضروری است که به صورت ویژه در دستور کار مدیریتی ما قرار دارد و از سویی باعث عدم توقف تولید و سبب تامین آب شرب پایدار می شود.

وی با بیان اینکه ارزیابی کارکرد دیزل‌های مولد های انرژی دیزل ژنراتور در ایستگاه‌های پمپاژ از جمله هدف این مانور می باشد، خاطر نشان کرد: انشعابات غیر مجاز باعث کمبود و هدر رفت آب می شوند که در این همین راستا جمع آوری و انسداد کلیه انشعابات غیر مجاز آب با سرعت مطلوبی در استان در حال اجرا می باشد.

شناسه خبر : 9862
تاریخ : 1402/5/7 06:15:51
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/C4eOAf
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #آب و فاضلاب #استان بوشهر #مصرف انرژی #آبفا #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.