گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
البرز هم به سامانه حراج خرده فروشی برخط اموال تملیکی پیوست
مزایا و دستاورد‌های راه‌اندازی این سامانه شفافیت، ایجاد رقابت، حذف واسطه‌ها و استفاده عموم افراد جامعه از حراج‌ها است.

مدیرکل اموال تملیکی استان البرز با بیان اینکه تاکنون بیست و نه حراج خرده فروشی برگزارشده گفت: باپیوستن استان البرز به این سامانه همشهریان می توانند کالاهای عرضه شده دراین سامانه را برای خریدانتخاب ودرقیمت گذاری مشارک کنند.
علیپور افزود: متقاضیان می توانند در روزی که  کالاها عرضه می شود از ساعت ۸صبح روز  الی ساعت ۲۰ همان روز نسبت به ارائه پیشنهاد اقدام کنند.


او افزود: در این حراج کالای لوازم خانگی عرضه شده است و متقاضیان برای شرکت در این حراج می‌توانند با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنچره هوشمند و یا سامان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، کالاها را مشاهده کرده و پیشنهاد قیمت کنند.

علیپور با اشاره به اینکه براساس مصوبه هیات وزیران حضور کارمندان دولت و دستگاه‌های اجرایی برای خرید اقلام موجود در حراج خرده فروشی بلامانع است گفت قیمت پایه لوازم و اقلام عرضه شده براساس قیمت کارشناسی کارشناسان رسمی تعیین شده و علاقه مندان می‌توانند با بررسی قمیت‌ها نسبت به خرید اقدام کنند.

مدیرکل اموال تملیکی استان البرز با بیان اینکه این سامانه فضای رقابتی را فراهم می کند گفت: شرکت کنندگان می‌توانند چندین کالا را به صورت همزمان خرید کنند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد، ضمن اینکه قیمت کالاهایی که در سامانه ارائه شده پایین‌تر از قیمت بازار است و در راستای حمایت از خریداران واقعی و نیاز خانوارها است.

شناسه خبر : 11318
تاریخ : 1402/7/6 07:19:45
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/JMkvgI
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #خرده فروشی #اموال تملیکی #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.