گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
انتخاب کتاب نویسنده بوشهری به‌عنوان کتاب مرجع رشته پزشکی هسته‌ای کشور
کتاب ارزنده تصویربرداری تشخیصی-رادیولوژی و طب هسته‌ای که توسط استاد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به همراه تیم بین‌المللی منتشر شده است به‌عنوان کتاب مرجع امتحانات گواهینامه (ارتقا) و دانشنامه (بورد) تخصصی رشته پزشکی هسته‌ای کشور انتخاب شد.

رئیس مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای خلیج‌فارس در گفت‌وگو با روابط عمومی معاونت تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، گفت: این اثر ارزنده علمی بین‌المللی که توسط انتشارات وایلی منتشر شده است، شامل ۳۲ فصل و حدود ۹۰۰ صفحه و حاوی بیش از ۶۰۰ تصویر رنگی است و در این کتاب تمام مباحث مربوط به روش‌های تصویربرداری پیشرفته و حتی استفاده از هوش مصنوعی در تصویربرداری را نیز در برمی‌گیرد
پروفسور مجید اسدی با اشاره به اهمیت این کتاب در سطح بین‌المللی، افزود: کتاب تصویربرداری تشخیصی-رادیولوژی و طب هسته‌ای اثری است که به همراه دو نفر از اساتید بخش رادیولوژی دانشگاه USC کالیفرنیا آمریکا و با مشارکت ۱۵۰ متخصص مطرح و تراز اول این رشته در جهان به چاپ رسیده است.
استاد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: این کتاب توسط انتشارات وایلی که معروف‌ترین ناشر کتب پزشکی جهان به چاپ رسیده است و در سراسر دنیا در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است، توسط تیم هیئت بورد تخصصی پزشکی هسته‌ای به‌عنوان کتاب مرجع گواهینامه (ارتقا) و دانشنامه (بورد) تخصصی رشته پزشکی هسته‌ای کشور انتخاب شد.
دکتر اسدی با اشاره به اهمیت مطالعات و تحقیقات بین‌المللی مرکز پزشکی هسته‌ای خلیج‌فارس، گفت: مرکز جامع پزشکی هسته‌ای از پیشروان ترجمان دانش در درمان هدفمند (ترانوستیکس) است که در زمان بازدید اخیر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، این مرکز به‌عنوان "مرکز مرجع در تشخیص و درمان سرطان در روش‌های نوین و هدفمند (ترانوستیکس)" معرفی شد.
مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای خلیج‌فارس با امکاناتی نظیر جدیدترین دستگاه‌های تصویربرداری مولکولی پیش بالینی و بالینی به تحقق جدیدترین درمان‌های مولکولی و هدفمند به ویژه در بیماران سرطانی کمک شایانی کرده است که با مساحت بیشتر از ۵۰۰۰ مترمربع با ایجاد بستر آموزشی و پژوهشی لازم در این حوزه امکان تحقیقات در حوزه سلامت و فناوری را برای پژوهشگران در دوره دکتری تخصصی پژوهشی فراهم کرده است. این مرکز از پیشروان ترجمان دانش در درمان هدفمند رادیو دارویی، طبق مستندات انتشارات بین‌المللی متعدد و کارآزمایی‌های بالینی متعدد ثبت شده در سامانه IRCT است.

شناسه خبر : 10830
تاریخ : 1402/6/14 13:50:40
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/jibE3k
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #کتاب #نویسنده بوشهری #کتاب مرجع #پزشکی #پزشکی هسته‌ای #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.