گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
اهداف دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایران ناکام شد
مدیر هسته گزینش استانداری بوشهر گفت: اهداف دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایران در ایجاد آشوب و اغتشاش با حضور به موقع مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در صحنه ناکام شد.

به گزارش نشریه دریاکنار ونقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، ابوالحسن دهاز در نشست مدیران هسته‌های گزینش با تشریح مسائل کشور، نشانه گرفتن امنیت کشور را اهداف مهم دشمنان دانست و اظهار داشت: ایران و نظام اسلامی ایران مسیر توسعه و پیشرفت با عزت و اقتدار در پیش گرفته که سبب عصبانی شدن دشمنان شده است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به کشوری قدرتمند در جهان و منطقه تبدیل شده گفت: دشمنان برای ایجاد توطئه و دسیسه اتاق فکر تشکیل داده‌اند تا با همکاری جهان استکبار و مزدوران منطقه از جمله آل سعود به نظام اسلامی ضربه وارد کنند.

مدیر هسته گزینش استانداری بوشهر حضور به موقع مردم در صحنه را سبب خنثی شدن اهداف و توطئه دشمنان دانست و بیان کرد: هسته‌های گزینش پیوند ناگسستنی خود را با ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای، مقام معظم رهبری اعلام می‌کند و با هوشیاری و بصیرت هرگز نخواهد گذاشت اهداف دشمنان محقق شود.

دهاز نشست هم‌اندیشی را فرصت مهمی برای تقویت فعالیت فعالان عرصه گزینش در دستگاه‌های اجرایی دانست و از همکاری مدیران در اجرا این نشست‌ها قدردانی کرد.

شناسه خبر : 3778
تاریخ : 1401/7/27 14:00:16
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/qCBZWN
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #مدیر #اهداف دشمنان #ابوالحسن دهاز #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.