گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رویداد های ورزشی ایران
اولین میزبانی " خیبر " در لیگ برتر برای ثبت در تاریخ
بررسی رویداد های فوتبالی لیگ برتر ایران همراه با فرشید گله داری

اولین میزبانی خیبر درلیگ برتر برای ثبت در تاریخ

 

بیست و چهارمین دوره لیگ برتر کشور در هفته دوم پنج شنبه و جمعه این هفته برگزار می شود که در یکی از حساس ترین دیدارها خیبر خرم آباد دراولین میزبانی خود میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

 

دوتیم در حالی به مصاف هم می روند که در بازی اول موفق به کسب سه امتیاز کامل شده اند ودر این بازی سپاهان برای قرار گرفتن در جمع مدعیان و خیبر هم برای تثبیت موقعیت خود در جدول نیاز به کسب امتیاز کامل بازی دارند.

 

سپاهان اصفهان درحالی میهمان خیبر خواهد بود که با انبوهی از ملی پوشان و جذب بازیکنان خارجی و با ‌کیفیت یقینا به کمتراز پیروزی قانع نخواهد شد و شاید برای هواداران این تیم چند هزار میلیاردی این کمترین توقع باشد هر چند این تیم در بسیاری از بازی ها نتایج سینوسی وار داشته است که نداشتن روند یکسان تیم متمول مورایس می تواند نقطه عطفی برای خیبر باشد.

 

در مقابل خیبر خرم آباد با ترکیبی از بازیکنان فصل گذشته و جذب چند بازیکن با کیفیت نشان داد حریف دست و پا بسته ای برای سپاهان آن هم در حضور تماشاگران خودی نخواهد بود و بازی همراه با جسارت وجسور و نترس بازی کردن خیبر درمقابل این حریف پرآوازه کلید موفقیت خیبر در این بازی خواهد بود و در غیر این صورت بدون تردید ترسوها همیشه بازنده خواهند بود.

 

وجود بازیکنان باتجربه سپاهان خیبر را وادار می کند انتحاری بازی کردن را فراموش کند ودر وهله اول ضمن محافظت از دروازه خود، با چیدمان مناسب دفاعی به فکر استفاده از ضد حملات با خط حمله قدرتمند و سرعتی خود باشد تاکتیکی که در صورت به کارگیری صحیح یقینا تیم سپاهان را غافلگیر خواهد کرد.

 

این بازی روز جمعه دوم شهریور راس ساعت ۱۹/۳۰دقیقه در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار خواهد شد.

 

شایان ذکر است این دوتیم در تاریخ ۸مهر ۱۳۹۸ دریک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که آن بازی با برتری سه برصفر سپاهان پایان یافت

شناسه خبر : 16435
تاریخ : 1403/5/31 11:42:32
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/XiB8dO
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #فرشید گله داری #خیبر #لیگ برتر #فوتبال #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.