گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
اگر به بلاروس تجاوز شود همراه با روسیه خواهیم جنگید
«الکساندر لوکاشنکو» رئیس جمهور بلاروس اعلام کرد که اگر بلاروس مورد تجاوز قرار گیرد، همراه با روسیه از خاک خود با دشمن وارد جنگ می شود

اگر به بلاروس تجاوز شود همراه با روسیه خواهیم جنگید 

 

 

«الکساندر لوکاشنکو» رئیس جمهور بلاروس اعلام کرد که اگر بلاروس مورد تجاوز قرار گیرد، همراه با روسیه از خاک خود با دشمن وارد جنگ می شود.

 

رئیس جمهور بلاروس در جمع رسانه ها تاکید کرد که تنها در یک مورد حاضراست با روس ها از خاک بلاروس بجنگد و این است که اگر حداقل یک سرباز از آنجا (از اوکراین) پا به خاک بلاروس بگذارد تا مردم را بکشد.

 

اوکاشنکو هشدار داد که اگر بلاروس مورد تجاوز واقع شود، انتقام شدیدتری در انتظار متجاوزان خواهد بود و در این صورت جنگ ماهیتی کاملاً متفاوت به خود خواهد گرفت.

 

رئیس جمهور بلاروس در ادامه یادآور شد که این مسئله نه تنها به اوکراین، بلکه سایر همسایگان این کشور نیز مربوط می شود. وی تاکید کرد که مردم بلاروس افرادی صلح طلب هستند.

 

 

 

شناسه خبر : 5833
تاریخ : 1401/11/28 11:32:17
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/JXueGp
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #بلاروس #جنگ روسیه و اوکراین #تجاوز نظامی #لوکاشنکو #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.