گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ایجاد صف در پمپ بنزین ها/ سردرگمی رانندگانی که کارت سوخت ندارند / سهمیه کارت سوخت در بوشهر جوابگو نیست
جمع‌آوری کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌های بنزین برای محدودتر شدن این کارت‌ها در جایگاه‌های سوخت، مردم را با مشکلاتی مواجه کرده است. در حال حاضر سهمیه هر خودرو شخصی ۶۰ لیتر بنزین ۱۵۰۰ تومانی و ۱۵۰ لیتر سهمیه بنزین ۳ هزار تومانی یا همان بنزین آزاد در ماه است، جمع‌آوری کارت‌های سوخت از جایگاه‌های بنزین بسیاری از مردم از این موضوع گلایه مند هستند

همه پمپ بنزین‌ها در پاسخ به این سوال که آیا کارت آزاد دارید، در وهله اول اعلام می‌کردند که «کارت نداریم». اما برخی از آنها در ادامه که با درخواست مجدد و اصرار رانندگان مواجه می‌شدند صحبت خود را تغییر داده و کارت را به رانندگان متقاضی می‌دادند.

نظر بسیاری از مردم برآن است:: ما مجبوریم از کارت آزاد جایگاه‌ها استفاده کنیم چون سهمیه‌ بنزین کم است و نهایتا یک هفته نشده تمام می‌شود برای همین خود من شخصا بیشتر از کارت آزاد جایگاه‌ها استفاده می‌کنم. از طرف دیگر اجرای این طرح باعث ایجاد صف می‌شود، همین الان من حدود ۲۰ دقیقه است که منتظر دریافت کارت آزاد جایگاه هستم.

برخی دیگر بر این باورند: کاش قبل از اجرای این طرح، فکر صف‌های طولانی پمپ بنزین‌ها را می‌کردند. اینکه ما زمان زیادی از وقت‌مان را در ترافیک باشیم و اسیر صف بنزین هم بشویم و بعد مجبور شویم از این‌طرف و آن‌طرف کارت سوخت بگیریم درست نیست.

 

منبع: عصر ایران

شناسه خبر : 9694
تاریخ : 1402/4/29 03:57:13
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/eCuRXq
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #پمپ بنزین #کارت سوخت #سهمیه

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.