گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بازارچه های محلی، رونقی تازه به شهر کرج میدهند
به گزارش دریاکنار،رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج از برگزاری جلسه‌ای به منظور بررسی طرح «احداث بازارچه‌های محلی» خبر داد.

 بیرجانی گفت: در این جلسه که با حضور مدیران ارشد سازمان ساماندهی و مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی و کارشناسان دو مجموعه برگزار شد، گفت: موضوعات اساسی که مبنای تصمیم‌گیری صحیح و منطقی از جمله محل اجرا، مشخصات طرح و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 طی مدت اخیر با تعامل با مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری و پیگیری‌های صورت پذیرفته فرصت‌های سرمایه‌گذاری متعددی شناسایی شد که پس از بررسی فنی و اقتصادی اولیه به صورت رسمی به فراخوان گذاشته خواهد شد.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج گفت: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی طی مدت اخیر جهت آسیب‌شناسی طرح های جاری و رفع مشکلاتی که منجر به کند شدن یا توقف طرح شده است، اقدام کرده و با بازدیدهای می‌دانی و جلسات مکرر درسطوح مدیران عالی و میانی استانی و شهری و به صورت کارشناسی پیگیر بوده است.

او می گوید: سعی ما بر این است بتوانیم با اصلاح فرآیندهای موجود مانع از ایجاد چالش جدی در طرح های آتی شویم.

بخشی از مشکلات و موانع حوزه سرمایه‌گذاری اغلب با کلانشهرهای کشور مشترک است که باید به صورت کلان و از طریق اصلاح ساختار، قوانین و دستورالعمل‌های فرادست و همچنین تأمین منابع مرتفع شود که در این راستا نیز این سازمان آئین نامه پیشنهادی خود را به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارائه کرده است.

شناسه خبر : 4458
تاریخ : 1401/9/19 22:24:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/PVQnB9
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #بازارچه #نقدینگی #خرید #البرز #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.