گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بازدید صالح رحیمی فرماندار بوشهر از مرکز ملی بررسی وتشخیص بيماري هاي میگو
بازدید صالح رحیمی فرماندار بوشهر به همراه مدیرکل داره کل دامپزشکی استان وشهرستان بوشهر از مرکز ملی بررسی وتشخیص بيماري هاي میگو شهید عبدالرضا کریم آزاد شهرچغادک

فرماندار شهرستان بوشهر در این دیدار ایفای نقش توسط کارکنان اداره دامپزشکی در راستای خدمت به سلامت جامعه و جلوگیری از شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام را جهادی دانست و اظهار داشت : با تلاش شبانه روزی کارکنان دامپزشکی و فعالیت هایی که در زمینه کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام انجام میدهند علاوه بر توسعه دامپروری در تأمین سلامت مردم نقش مهمی را ایفا می کنند.

وی در ادامه به اهمیت جایگاه دامپزشکی اشاره کرد و گفت:کار کنترل دام را در شهرستان بسیار مهم بوده و  با توجه به کنترل و افزایش دام سالم در شهرستان از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و نیاز به دقت زیاد دارد ومی توان با افزایش اطلاعات مردم و به خصوص دامداران جلوی خیلی از کمبودها را گرفت .
در این دیدار مدیرکل دامپزشکی استان به ارائه گزارش کاری و برنامه های پیشرو پرداخت و همچنین کارکنان دامپزشکی نیز در فضای صمیمی به ارائه نقطه نظرات و مشکلات موجود جهت ارائه خدمت بیشتر و بهتر به مردم پرداختند            
درپایان وی افزود؛ دامپزشکي در خط مقدم مقابله با بيماري هاي دام و طيور و علي الخصوص پيشگيري از بيماري هاي مشترك دام و انسان گفت: كنترل، نظارت و حفظ سلامت فرآورده هاي خام دامي و به تبع آن حفظ سلامت مصرف كنندگان از اولويت هاي اصلي سازمان دامپزشكي بوده است.

شناسه خبر : 2517
تاریخ : 1401/4/29 13:13:04
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/cebqRQ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #صالح رحیمی #مرکز ملی #میگو #دامپزشکی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.