گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بازدید مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر و هیات همراه از شرکت تولیدی برق گناوه مپنا
به منظور تعامل وهمراهی با کارفرمایان و بررسی مسائل و مشکلات کارگاه های تحت پوشش سازمان، عباس دیری مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر به همراه روساو کارشناسان ذیربط از شرکت تولیدی بهره برداری مپنا بازدید کرد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از  روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، عباس دیری، مدیرکل تامین اجتماعی بوشهرکه به همراه هیاتی متشکل از کارشناسان ذیربط از این واحد بهره برداری بازدید می کرد هدف از این بازدید را همراهی با جامعه شریف کارفرمائی عنوان کرد وگفت: به منظور تقویت تعامل و همراهی با مجامع کارفرمائی وکارفرمایان محترم کارگاه ها در راستای حمایت از تولید و تقویت همکاری ها ،یکی از راهکارهای تبیین سیاست های حمایتی سازمان بازدید از محل کارگاه ها وآشنائی با مسائل و مشکلات کارگاه های تولیدی است ایشان از تمهیدات کارفرمای این شرکت جهت به روز بودن پرداخت های بیمه ای تشکر کرد و افزود امیدواریم با حمایت و همراهی سایر ارگان های مرتبط نیز همچنان فرایند همکاری این شرکت پابرجا بماند.
مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر افزود ؛ دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل تامین اجتماعی از ابتدای انتصاب خود در مسند مدیرعاملی سازمان همواره بر حمایت از تولید تاکید داشته و با توجه به شعار امسال، حمایت ویژه از شرکت های تولیدی را در دستورکار سازمان تامین اجتماعی قرار داده است.
مهندس حسین آبادی مدیرعامل شرکت  نیز از حسن توجه مدیرکل تامین اجتماعی استان و بازدید ایشان از محل کارگاه تقدیر کرد و عنوان کرد: این شرکت  که بمنظور  احداث انواع نیروگاه‌های گازی و سیکل ترکیبی، تأسیسات تولید همزمان آب به همراه توسعه و بهره‌برداری از آن‌ها جهت تولید برق و خرید و فروش و صدور آن تأسیس شده است ،  و بیش از ۷۳ نیرو در این نیروگاه مشغول به کار می باشند .

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر وکارشناسان واحدهای مختلف ستادی از نزدیک از قسمت های مختلف این واحد بهره برداری بازدید کردند.

شناسه خبر : 2698
تاریخ : 1401/5/11 12:38:31
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0iJiiY
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #عباس دیری #مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر #بازدید #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.