گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
💢 بازدید کارگروه مناطق ویژه علم و فناوری شورای عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانشگاه خلیج فارس
کارگروه مناطق ویژه علم و فناوری شورای عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دكتر سمنانيان مشاور دبير کل، دكتر پاكزاد معاون اجرايی، دكتر امين اسماعيلي و دكتر بنداني عضو كارگروه و قائم پناه مسئول ستاد ويژه علم و فناوری در روز دوشنبه دهم آبان ماه ازپژوهشکده خلیج فارس، مرکز دیسپاچینگ و شرکتهای مستقر در مجتمع فناوری مروارید دانشگاه خلیج فارس واقع در پردیس فناوری این دانشگاه بازدید نمودند.

در بعداز ظهر پس از بازدید یک روزه کارگروه مناطق ویژه علوم، تحقیقات و فناوری ،  دکتر ترابی، رییس مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه خلیج فارس از مراکز نوآوری و توسعه فناوری  ایجاد شده در این دانشگاه، دکتر تمدن، عضوهیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر  در  حوزه های زیست فناوری، و دکتر آذین عضو هیات علمی دانشگاه خلیج فارس و مدیر مرکز پژوهشی نفت و گاز در حوزه  انرژی و نفت  به معرفی توانمندی ها، دستاورد ها و برنامه های آتی خود پرداختند.
خانم دکتر بیات ،مدیر ارتبات با صنعت و جامعه  دانشگاه خلیج فارس نیز، در این نشست پیش از معرفی و ارائه کامل در خصوص بندر نوآوری بوشهر گفت:  زیست فناوری، آب، انرژی، مراکز نوآوری و توسعه فناوری از مفاهیم اساسی و اصلی بندر نوآوری بوشهر است.
وی افزود: نواحی فناوری یا کانون دانایی در شهرها پهنه‌هایی هستند که به طور ویژه طراحی و در آن مداخلاتی صورت می‌گیرد تا با فراهم شدن مجموع خدمات مورد نیاز جامعه فناور از خدمات تفریحی تا آموزشی، شغلی، رفاهی و دانشگاهی، پهنه‌ای جذاب برای فعالیت‌های نوآورانه و زندگی نیروهای متخصص باشد.
جلسه جمع بندی سفر کارگروه مناطق ویژه علم و فناوری شورای عالی عتف در استانداری بوشهر برگزار شد.
بوشهر به عنوان یکی از پنج استان پایلوت کشور برای ایجاد مناطق ویژه علم و فناوری انتخاب شده‌است و بندر نوآوری بوشهر در پهنه‌ای بیش از ۱۶۷ هکتار پیرامون دانشگاه خلیج فارس تا دانشگاه علوم پزشکی ایجاد می‌شود.

شناسه خبر : 1052
تاریخ : 1400/8/11 05:22:30
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/NhPec8
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.