گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بازرسی از نحوه عرضه کالا در واحدهای صنفی بازار روز برازجان انجام شد
🔹 رییس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان دشتستان گفت : در راستای استمرار اجرای گشت های نظارتی ، از واحدهای صنفی مستقر در بازار روز برازجان به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی بازرسی بعمل آمد.

🔹 به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت ، معدن وتجارت استان بوشهر، علی کشتکار در حاشیه این بازدید اظهار داشت: کنترل و نظارت ازنحوه عرضه کالا و خدمات در واحدهای صنفی همواره در دستور کار همیشگی و جزء اولویت های مهم اداره صمت شهرستان می باشد.

 

🔹 کشتکار اضافه کرد : بازرسان اداره صمت بصورت روزانه در همه بخشهای تابعه شهرستان از واحدهای صنفی بازرسی و نظارت بعمل می آورند.

 

🔹 رییس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان با اشاره به اینکه نظارت از واحدهای صنفی در طول سال در طرح های مختلف ادامه خواهد داشت، عنوان کرد : بازرسان اداره صمت در بازدید از واحدهای صنفی در صورت مشاهده هر گونه تخلفی ، ابتدا تشکیل پرونده نوع تخلف و سپس جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال می نمایند .

 

🔹 کشتکار گفت: طبق مصوبه کمیسیون کارگری شهرستان ، بکارگیری فروشندگان اتباع بیگانه غیر مجاز در کلیه واحدهای صنفی تولید و عرضه کننده اغذیه و مواد خوراکی ممنوع بوده که در این بازدید بهمراه دیگر مسئولین دستگاه های مرتبط به این موضوع رسیدگی شد.

شناسه خبر : 8172
تاریخ : 1402/3/1 12:26:08
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/FrOZeY
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #بازرسی #عرضه #کالا #واحد #صنفی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.