گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بازرسی 220 بنگاه اقتصادی طی گشت های مشترک مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان دیر
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان دیر از نظارت و بازرسی 220 بنگاه اقتصادی طی گشت های مشترک مبارزه با قاچاق کالا با حضور دستگاههای اجرایی در شهرستان خبرداد.

به گزارش دریاکنار؛ زهیرصالحی به اتفاق رئیس اتاق اصناف دیر در نشست با فرمانده انتظامی شهرستان دیرعنوان کرد : طی شش ماهه اول سالجاری در حوزه مبارزه با قاچاق کالا تعداد 16 فقره گشت مشترک بازرسی و نظارت از بنگاههای اقتصادی در زمینه انبارها ، لوازم یدکی ، لوازم‌آرایشی و بهداشتی و کالای دخانی انجام گرفته است.

صالحی با بیان تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر و تشکر از همکاری خوب نیروی انتظامی درگشت های مشترک افزود :  ساماندهی صنوف فاقد پروانه ، مغایرت های سیستمی کد پستی و آدرس واحدهای صنفی ،  برنامه ریزی گشت های مشترک در حوزه های قاچاق کالا ، نظارت بر انبارها و غیره از جمله موارد حوزه بازرسی و رسیدگی به شکایات می باشد که با همکاری اعضای گشت مشترک نظیر اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی و سایر دستگاههای اجرایی اقدام شده است.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر

 
 
 
 
شناسه خبر : 11978
تاریخ : 1402/8/3 06:55:19
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/VNF0r7
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #رئیس اداره صمت #صنعت #معدن #تجارت #بازرسی #قاچاق کالا #بنگاه اقتصادی #شهرستان دیر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.