گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بازید استاندار بوشهر از قطعات مختلف ازادراه بوشهر به شیراز
احمد محمدی زاده با همراهی مدیران و مجریان پروژه از قطعات مختلف آزادراه بوشهر به شیراز بازدید و در جریان آخرین وضعیت روند اجرای این ابرپروژه قرار گرفت.

 

به گزارش دریاکنار به نقل از استاندار بوشهر در این بازدید اظهار داشت: قطعه اول بزرگراه دالکی به کنارتخته از کیلومتر صفر تا کیلومتر ۷ توسط شرکت ریل گستر در دست اجراست که از پیشرفت ۱۴ درصدی برخوردار است و بزودی با تزریق اعتبار مورد نیاز، سرعت می گیرد.

محمدی زاده تصریح کرد: قطعه دوم نیز که از کیلومتر ۷ تا ۱۴ توسط جهاد نصر در دست اجراست، بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

در این بازدید مجریان طرح خواستار احداث پل موقت برای جاده دسترسی پروژه شدند که با مذاکره استاندار بوشهر با مدیران میراث فرهنگی و گردشگری، مقرر شد از فاصله ۱۰۰ متری پل مشیر این پل موقت برای بهبود عبور و مرور احداث شود.

همچنین در ارتباط با مطالبات پیمانکاران و مجریان پروژه نیز استاندار قول مساعد داد نسبت به پیگیری و تزریق اعتبارات مصوب اهتمام ورزد.
 

شناسه خبر : 16825
تاریخ : 1403/6/17 05:33:10
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/xfSlFF
نویسنده خبر :
X

🔶نگار رزم دیده
🔹 روزنامه نگار | مدرس

 
 
 
 
 
 
برچسب ها #بازدید #احمد محمدی زاده #پروژه

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.