گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بانوان ایرانی در دو ماهه حضور دکتر پزشکیان در جایگاه ریاست جمهوری پیشرفت چشمگیری داشته‌اند / احساس امنیت و حمایت واقعی از بانوان ایران زمین رقم زننده اتفاقاتی ارزشمند می باشد
سردبیر نشریه دریاکنار، از پیشرفت قابل توجه و ارزشمند بانوان ایرانی در سطوح ملی و بین المللی طی دو ماه گذشته خبر داد. وی این پیشرفت را مرهون حمایت‌های ویژه دکتر دکتر پزشکیان از بانوان کشور و ایجاد احساس امنیت و حمایت به معنای واقعی کلمه دانست.

به گزارش دریاکنار، سلطانی در این باره اظهار داشت: «در مدت کوتاهی که دکتر پزشکیان عهده‌دار مسئولیت ریاست جمهوری منتخب ایرانیان شده‌اند، شاهد تحولات شگرفی در زمینه‌های مختلف برای بانوان ایرانی بوده‌ایم.

 حمایت‌های ایشان از بانوان و ایجاد فرصت‌های برابر، انگیزه‌ای مضاعف برای پیشرفت و شکوفایی توانایی‌های بانوان ایران زمین ایجاد کرده است.»

سردبیر نشریه دریاکنار بر تأثیر مثبت حمایت‌های ریاست جمهوری منتخب ایرانیان و مقابله و برخورد با افراد یا گروه های خاصی که بخواهند مانع پیشرفت و توسعه بانوان کشور شوند، بر ارتقای جایگاه زنان در جامعه تأکید کرد.

لازم به ذکر است که دکتر پزشکیان تحت عنوان ریاست جمهوری منتخب ایرانیان چه در دوران نمایندگی، چه دوران انتخابات چه پس از آنکه منتخب ایرانیان گشتند همواره حمایت ویژه‌ای از بانوان کشور داشته و دارند.

 دریاکنار تلاش می‌کند تا در آینده نزدیک، گزارش کاملی از این پیشرفت‌ها و اقدامات انجام شده برای بانوان ایرانی تهیه و منتشر کند.

 
شناسه خبر : 17875
تاریخ : 1403/7/23 13:10:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/8eHVLZ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #پزشکیان #بانوان #سردبیر #دریاکنار

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • شما
    1 هفته قبل

    قرار نیست با آب رسانه از حقیقت اصلی که مشکلات اقتصادی هست چشم پوشی شود، پیشرفت هم تو بازی رسانه ای نیست چند نفر حقوق بگیر دولت برای مردم نون و آب نمیشه