گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
با شکایت افروغ از سیامک برازجانی (روزنامه نگار و مطالبه گر سیاسی - اجتماعی)؛ بوشهر رکوردار شکایت از خبرنگاران و مطالبه گران می شود
شنیده ها حکایت از آن دارد که عبدالرحیم افروغ (مسئول ارشاد بوشهر) شکایتی علیه سیامک برازجانی (روزنامه نگار و مطالبه گر سیاسی - اجتماعی) ترتیب داده است.

خبرنگاری و مطالبه گری از عناوین فعالیتی می باشند که همواره براساس انتقاداتی که صورت می دهند در معرض مخاطراتی قرار دارند.

یکی از مخاطراتی که در یکی دوساله اخیر خبرنگاران و روزنامه نگاران را تهدید می کند، ارائه شکایات متعدد از ایشان توسط مدیران دستگاه های اجرایی می باشد تا شاید بتوانند به نحوی انتقادات ایشان را تحت الشعاع قرار دهند.

سیامک برازجانی هم از جمله روزنامه نگاران باتجربه و مطالبه گران سیاسی - اجتماعی استان بوشهر می باشند که همواره حقانیت را دنبال می نمایند و در این مسیر ثابت قدم گام بر می دارند.

اخیرا ایشان انتقاداتی سازنده در خصوص مسئولین ارشاد بوشهر و ضعف عملکردی ایشان ارائه داشتند که مورد توجه بوشهریان واقع گشت و حتی منتج به حضور نمایندگان حراست وزارت در آن اداره کل گشت و شکایت افروغ از ایشان تاثیر گذاری این انتقادات را نمایان می سازد.

هر چند دستگاه قضایی استان همواره پشتیبان خبرنگاران و مطالبه گران بوده و هستند حتی رئیس کل داد گستری اعلام داشتند: "کار شما خبرنگاران با مطالبی که می نویسید، آنقدر محترم است که خداوند به کاری که با کتابت و قلم و به حق نوشته شود، قسم یاد کرده است و خبرنگاران یک وظیفه و مسئولیتی دارند و با جرم ها آشنایی دارند و مطلبی که می نویسند، مسئولیت آن را می پذیرند و اینکه خبرنگار تحت فشار قرار داده شود و جرات نکند مطلبی را ننویسد اشتباه است." و این شکایات راه به جایی نمی برند

اما تعجب همگان بر این اصل استوار است که گفته های "رئیس‌جمهور: تا امروز علی‌رغم همه مواردی که در رسانه‌ها می‌بینید، از هیچ‌کسی و هیچ خبرنگار و رسانه‌ای شکایت نکردم1402/05/17." و "استاندار بوشهر که 1400/09/09 گفت: از مدیران استان خواسته‌ایم که از رسانه‌های استان شکایت نکنند." را با عملکرد افروغ و رهروان راه ایشان در شکایت از مطالبه گران و خبرنگاران چگونه ارزیابی کنیم .

ارزیابی 1: استاندار و رئیس جمهور در جریان اقدامات این افروغ و رهروان ایشان نیستند که دقیقا بسان گفته روحانی باید بدان برخورد کرد که گفت من جمعه متوجه شدم بنزین گران شده است!

ارزیابی 2" استاندار و رئیس جمهور در جریان اقدامات این افروغ و رهروان ایشان هستند، در این صورت هم باید ضمن عذرخواهی از جامعه گفته های خودشان را اصلاح بفرمایند!

 

امید آن داریم که همواره حقانیت بر جامعه ما طنین انداز شود و بزرگوارانی چون سیامک برازجانی بواسطه افشای ضعف عملکردی مدیران مورد تشویق و حمایت تمام و کمال قرار گیرند

 

 

شناسه خبر : 10497
تاریخ : 1402/5/31 10:26:17
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/IkWUJN
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #سیامک برازجانی #روزنامه نگار #مطالبه گر #سیاسی #اجتماعی

نظرات

6
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • اسماعیلی
    1 سال قبل

    سلام خدمت دریا کنار ما مردم بوشهر قدردان زحمات شما هستیم وزبان گویای ما جای تشکر وقدرانی است اولا آقای افروغ هیچگونه مدیریتی به عنوان مدیر کل تا الان نداشته وتواقعی نباید داشته که چرا مسئول ارشد استان که شخص خود استاندار باید برای تایید مدیر کل هر نهاد وسازمانها الگوهای خاصی داشته باشد ونباید نظر دیگران را به او تحمیل شود آقای استاندار با آمدن مدیر ناکارآمد آن هم در مدیر کل فرهنگ وارشاد ناراحتی ونگرانی برخی از هنرمندان وموسیقی دان ،خبرنگاران وروزنامه نگاران وبی توجه ایشان به برخی از موضوعات اساسی نگران کننده است واستدعا دارم استاندار محترم با روحیه ی که از قبل مردم ولایتمدار اورا میشناسند برخورد قاطع نماید

  • دهقانی پور
    1 سال قبل

    والا ما هم از قبل دادزدیم گفتیم ایشان مدیرکل براش سنگین هست وتوانایی اداره کردن مجموعه رو نداره ولی این رو به کی باید گفت کدام گوش شنوا چقدر ما مردم بوشهر چوب تصمیم گیری تهرونی ها را باید خورد

  • صابری
    1 سال قبل

    درود بر مرد قلم سیامک خان برازجانی عامو همه بچیل برازجون حمایت میکنیم سیامک تنها نیست

  • تربیت
    1 سال قبل

    فلک به مردم نادان دهد زمام امور. تو اهل دانش وفضلی همین گناهت بس

  • علی
    1 سال قبل

    باسلام.مگر در قانون اومده که از خبرنگار شکایت نشود؟

  • میمو
    1 سال قبل

    سلام به ارشاد نقد زیاد وارده. لطفا مطلب آقای برازجانی را هم نشر بدید تا متوجه نقد ایشان هم بشویم.