گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
برای بهبود وضعیت آموزشی ۵میلیارد اعتبار نیاز است
عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در ادامه پیگیری مسائل اولویت بندی شده در بازدیدها و سفرهای نظارتی با رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش دیدارکرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات مثبت صورت گرفته شده اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده و بازدیدهای صورت گرفته از مدارس، با کمبود تجهیزات در سطح مدارس مواجه هستیم.

وی افزود: مطابق برآورد انجام شده از نیازهای مدارس به اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال نیاز است و اغلب گلایه‌مندی‌ها و نارضایتی‌ها از نامناسب بودن تجهیزات آموزشی می باشد که این موضوع زمینه انجام کار آموزشی مطلوب را سخت نموده است.

30میلیارد ریال برای راه اندازی مجدد 430 سیستم سرمایشی نیاز است

عبدالکریم جمیری با اشاره به وضعیت نامطلوب تجهیزات سرمایشی در مدارس بیان داشت: با توجه به شرایط اقلیم آب و هوایی استان بوشهر کولرازجمله تجهیزاتی است که مورد نیاز مدارس استان بوده و سالانه در قالب طرح‌های تملک دارایی سرمایه ای ملی و استانی نسبت به خرید آن اقدام و سپس توزیع می گردد.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته اغلب کولرهای خریداری و توزیع شده در مدارس پس از اتمام دوره ضمانت و پشتیبانی به دلیل عدم انجام سرویس و نگهداری مناسب دچارعیب و از رده خارج می‌شوند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم گفت: انجام تعمیرات کولر با وجود اقتصادی بودن در موافقت نامه های طرح های تملک دارایی سرمایه ای پیش بینی نشده است و از این رو انجام هزینه در راستای تعمیرات اساسی و جزیی وسایل سرمایشی کولر در حال حاضر وجود ندارد.

جمیری تعمیر و راه اندازی سیستم های سرمایشی را در شرایط کنونی به صرفه دانست و افزود: در صورت رفع موانع قانونی، امکان تعمیر و راه اندازی مجدد 430 سیستم سرمایشی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال وجود دارد.

مشکل حضور طلاب و فعالین فرهنگی در آزمون استخدام معلمان پرورشی رفع شود

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر بیان داشت: سالهاست جمعی از طلاب و فعالین فرهنگی در مدارس سراسر کشور در قالب طرح امین و موارد مشابه بعنوان مشاورمذهبی تا دورافتاده ترین مناطق و با کمترین منابع مالی مجموعه فعالیت های ارزشمندی را رقم زده اند.

جمیری تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن آزمون جذب معلمان پرورشی وزارت آموزش و پرورش لازم است تا در این آزمون برای جذب این عزیزان شرایط سنی ترمیم و یا حداقل امتیازی در نظر گرفته شود.

 

وزیر آموزش و پرورش در این نشست ضمن تایید این موضوع به معاونین خود دستور داد تا موضوع بررسی و اقدامات لازم صورت گیرد. همچنین صحرایی نسبت به تامین منابع مالی در خصوص کمبود تجهیزات آموزشی و راه اندازی مجدد سیستم های سرمایشی دستورات لازم را صادر کرد.

شناسه خبر : 11454
تاریخ : 1402/7/11 14:44:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/3UtapD
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #نماینده مجلس #آموزش و پرورش #جمیری #وزیر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.