گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
برای دهه فجر ۱۰۰۰ برنامه در سطح شهرها داریم و طرح هر خانه، یک پرچم را اجرایی خواهیم کرد
تیمور یزدان شناس؛ دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر، در نشست خبری با اصحاب رسانه، گزارشی از برنامه های این ستاد ارائه داد و گفت: رسالت رسانه در حیطه دهه فجر، انعکاس واقعیت های نظام است.

وی در خصوص برنامه های این ستاد به تشکیل کمیته های ۲۲ گانه اشاره کرد و بیان نمودند: موضوع مهم در این کمیته ها، طرح استفاده از ظرفیت جوانان بود که به صورت خودجوش، خواستار خدمت به ستاد دهه فجر هستند، هم چنین کمیته ارزیابی نیز در سطح استان و شهرستان ها تشکیل شده که عملکرد هر جا بهتر باشد، تشویق انجام شود.

دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان با بیان این که تشکیل ستاد دهه فجر در روستاها، از ویژگی های دهه فجر امسال است اضافه کرد: از امروز ۱۲ بهمن، در ورودی همه روستاها، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران نصب خواهد شد و طبق تقویم روزانه، برنامه ها شروع شده و تا پایان ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

جواد لقمان زاده؛ مدیر کل دفتر امور سیاسی استانداری نیز در این نشست به نقش رسانه ها اشاره کرد و گفت: ذهنیت سازی، هویت سازی و گفتمان سازی از رسالت های مهم رسانه در جهت انتقال مفاهیم به نسل جوان هستند. هم چنین ایشان به برنامه های حضور استاندار در شهرهای مختلف اشاره کرد و گفت: در هر شهرستان، استاندار به ملاقات یکی از خانواده های شهدا و ایثارگران خواهد رفت و سپس به فرمانداری برگشته و ملاقات مردمی خواهند داشت.

ایشان در خصوص برنامه های استانداری در ارتباط با افتتاح پروژه ها گفت: در حوزه ی گاز، ۹۳/۵ میلیارد تومان پروژه افتتاح خواهیم کرد که این ها در ۵ ماه گذشته بوده و ۳۵ روستا در ۲۷ صنعت در استان گازرسانی شده است، در حوزه ی ارتباطات، ۳۰ میلیارد تومان، آغاز عملیات اجرایی خواهیم داشت.

وی در ادامه گفت: تمام پروژه های گازی ، دوشنبه ۱۸ بهمن، در روستای تنگ فاریاب دشتستان، به صورت یکجا افتتاح خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: ۱۱۹ پروژه از مجموع پروژه ها، متعلق به شهرداری ها می باشد که ۱۵ پروژه ی آغاز عملیاتی اجرایی با رقم ۷۸۳ میلیارد ریال و ۱۰۴ پروژه معادل ۱۶۳۲ میلیارد ریال بهره برداری و افتتاح خواهیم داشت.

مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری گفت: روز جمعه ۱۵ بهمن نیز در شهرداری ها میز خدمت مسئولین به مردم خواهیم داشت و هم چنین ارتقاء درجه شهرداری را مدنظر داریم.

وی با بیان اینکه شعار محوری امسال برای دهه فجر؛ *جشن ملی ۱۴۰۰* است افزود: انتخاب این شعار در راستای شعار مقام معظم رهبری است. 

وی بیان داشت که ۱۰۰۰ برنامه در سطح شهرها داریم و طرح هر خانه، یک پرچم را اجرایی خواهیم کرد. 

وی در پایان از رسانه ها خواست به امید آفرینی در جامعه کمک کنند و یاری رسان دولت جدید در اولین دهه فجر این دولت باشند.

شناسه خبر : 1402
تاریخ : 1400/11/12 16:53:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/DiNaOQ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دهه فجر #نشست خبری #تیمور یزدان شناس #سارا طاهری #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.