گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
برپایی ایستگاه‌ فرهنگی هنری در راهپیمایی روز قدس
همزمان با مراسم گسترده راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» در بوشهر، ایستگاه‌ فرهنگی هنری جلوی درب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برپا شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس (۲۵ فروردین ۱۴۰۲) با حضور مردم روزه‌دار و استکبارستیز بوشهربا حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به همراه مسوولان، مقامات استانی، کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه این استان با حضور در راهپیمایی سراسری، روز جهانی قدس را گرامی داشته‌اند.

در بزرگداشت روز جهانی قدس امسال کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در کنار ملت ولایتمدار این استان بار دیگر این فرصت را پیدا کردند تا وحدت و همدلی خود را در مقابل اشغالگران صهیونیستی و حامیان مستکبر آنان نشان داده و آزادی قدس شریف و سرزمین فلسطین را فریاد زدند.

گفتنی است که در این راهپیمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با برپایی ایستگاه فرهنگی هنری به اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری  از جمله  امضای طومار در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، اجرای سرود خیابانی، ایستگاه نقاشی و شعار نویسی، ساخت پرچم فلسطین و اهدا به کودکان و نوجوانان، اهدای بادکنک و تراکت به کودکان و نوجوانان، کشیدن پرچم فلسطین و پرچم ایران بر روی دست و صورت بچه‌ها، دلنوشته های ادبی برای کودکان مظلوم فلسطینی، اهدای کتاب و قرائت بیانیه کودکان و نوجوانان ایرانی در دفاع از هم سالان فلسطینی در مسیر راهپمایی روز قدس پرداختند.

شناسه خبر : 7040
تاریخ : 1402/1/26 11:37:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/MdzwsD
نویسنده خبر :
X

🔶فریده ترنج مهرگان

🔹مدیر روابط عمومی و امور بین الملل

🔹کاردانی روابط عمومی 

🔹کارشناسی گرافیک

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #راهپیمایی #جهانی #قدس #شعار #فلسطین #اسلام #فرهنگی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.