گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
برکناری مدیرکل بهزیستی استان بوشهر در پی اتفاقات اخیر در مرکز نگهداری معلولان
رئیس سازمان بهزیستی کشور با توجه به اتفاقات اخیر در مرکز نگهداری معلولان، مدیرکل بهزیستی استان بوشهر را برکنار کرد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بهزیستی کل کشور، نظر به گزارشات واصله و بررسی  های صورت گرفته و با توجه به اینکه سازمان بهزیستی در جهت صیانت از جامعه هدف معزز با هیچ فردی در هر سمت و جایگاهی مماشات ندارد با تکمیل گزارشات واصل شده و احراز ضعف در نظارت بر مراکز و قصور مدیریت بهزیستی استان، رئیس سازمان بهزیستی کشور در حکمی مدیرکل بهزیستی بوشهر را برکنار کرد.

شناسه خبر : 10087
تاریخ : 1402/5/16 16:42:19
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/qFtTiW
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #بهزیستی #برکناری #دریاکنار

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • نسرین محمودی
    1 سال قبل

    با سلام و عرض ادب صبح همگی به نیکی ضمن خداقوت به عوامل نشریه دریاکنار و تبریک روز خبرنگار به زحمتکشان دریاکنار🌹 در مورد این خبر نتونستم فقط خواننده باشم چون بدور از عدل و انصاف هست. واقعا بابت این حکم ها باید افسوس خورد چون بی گناهترین آدم ها تو این ماجرا برکنار شدن. وقتی به گفته خود آقای مهرانگیز این اتفاق مربوط به یکسال پیش بوده چرا باید افرادی برکنار بشن که اصلا اون موقع نبودن یا تازه شروع بهکار کرده بودن! معاون توانبخشی هم بسیار فرد شریف و دلسوزی هست که میشه از خود توانخواهان بهزبستی اینو پرسید. این حکم ها بیشتر شبیه ی شوی تبلیغاتی و تنویر افکار عمومی بدور از عدل و انصاف هست. نشریه دریاکار به عنوان ی مطالبه گر و دفاع از حقوق مردم حداقل میتونه این حکم رو بیشتر بررسی کنه تا اینجوری افرادی که نبودن محکوم به کاری بشن که در زمان اجرایی اونها نبوده باشه. بهرحال نقش رسانه اینجا خیلی مهمه! افراد شریفی برکنار شدن متاسفانه