گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی:
برگزاری آزمون استخدامی پارس جنوبی/ امتیاز ویژه برای ساکنان بومی استان بوشهر
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی: با عنایت به تصمیمات متخذه متقاضیان واجد شرایط مرد در مشاغل زیر در آزمون یاد شده ثبت نام نموده اند و مقرر است آزمون یاد شده در ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۳ برگزار گردد.

به گزارش دریاکنار و نقل از خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد باهوش، مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد: سال گذشته پس از اخذ مجوز ۸۵۸ نفر نیروی انسانی فنی، با تلاشهای صورت گرفته آزمون و جذب تماما بومی، فقط مختص نیروی بونی استان بوشهر در ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ از صفر تا صد توسط دانشگاه خلیج فارس بوشهر انجام شد پس از آنکه جوانان عزیز بوشهری از این فرصت پیش آمده نتوانستند حداکثر استفاده را در جذب ببرند و متاسفانه پس از آزمون و مصاحبه فنی فقط موفق به جذب تعداد ۳۲۳ نفر بومی استان بوشهر شدیم بدنبال آن برای تامین کسری مابقی ۸۵۸ نیروی پیمانکاری در بخش های فنی عملیاتی جهت حفظ تعهدات تولید پایدار،پس از اخذ مجوزهای ابلاغی ستاد وزارت نفت اقدام به ثبت نام و تصمیم به برگزاری آزمون ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ در بین پنج استان جنوبی کشور شده است فرایند ثبت نام متقاضیان توسط دانشگاه امیر کبیر صورت گرفته است.

باهوش افزود: باعنایت به تصمیمات متخذه متقاضیان واجد شرایط مرد در مشاغل زیر در آزمون یاد شده ثبت نام نموده اند و مقرر است آزمون یاد شده در ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۳ برگزار گردد.

مهندسی مکانیک: کارشناسی بالاتر 

مهندسی برق: کارشناسی و بالاتر 

مهندسی الکترونیک/ ابزار دقیق: کارشناسی بالاتر

اچ اس یی: کارشناسی و بالاتر

آتش نشان/ آتش نشان راننده: کاردانی و بالاتر 

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در جزئیات بیشتر افزود: در راستای تکمیل ظرفیت مجوز مواخذه وزارت نفت( مجوز ۸۵۸ نفر) می باشد و بر اساس تصمیمات وزارت نفت واجدین شرایط در سطح ۵ استان بوشهر، خوزستان، فارس، کهکیلویه و بویراحمد و هرمزگان) مجاز به شرکت بوده و کلیه مراحل آزمون تحت نظارت ستاد منابع انسانی وزارت نفت انجام می گردد.

وی در این باره خاطرنشان کرد: برای هم استانی های عزیز بومی در استان بوشهر امتیاز ویژه ای هم برای شهرستان های مجاور پارس جنوبی( جم، کنگان، دیر و عسلویه) و هم برای سایر شهرستان های استان بوشهر نسبت چهار استان جنوبی دیگر در نظر گرفته شده است.

باهوش افزود: این شرکت اهتمام خود را جهت بکارگیری نیروی انسانی بومی در عمل اثبات نموده و برای اولین بار در تاریخ مجتمع مجوز جذب در رشته های فنی ( آزمون ۸۵۸ نفر) صرفا به داوطلبان بومی استان بوشهر تعلق گرفت که در مرحله ی اول ۳۲۳ نفر مورد پذیرش قرار گرفتند.

باهوش مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی این موضوع را اضافه نمود؛ که استفاده از مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر ناشی از شرایط احراز سمت های قید شده در کتابچه های پیمان می باشد و بر همین اساس مجوز به کارگیری نیروی انسانی صادر شده است.

شناسه خبر : 16702
تاریخ : 1403/6/11 05:47:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/5DhXrO
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #پارس جنوبی #آزمون استخدامی #احمد باهوش #ساکنان بومی #دریاکنار

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • مطالبه گر
    1 ماه قبل

    و عسلویه ای که حق بچه های بومی است و نامش برای ماست و کامش برای دیگران