گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان بوشهر
جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان بوشهر با حضور فرمانداران و شهرداران دارای محدوده بافت فرسوده و ناکارآمد شهری در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در بوشهر مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر در این جلسه که به صورت ویدیو کنفرانس با آئینی مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران بود، اظهار داشت : در راستای اهداف دولت در بحث تولید مسکن و بهبود شرایط اسکان در محلات و شهرها و در قالب بسته‌های تشویقی، وزارت راه و شهرسازی تلاش کرده است تا با سیاست‌هایی که تضمین کننده نوسازی محله‌ای در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد است این مهم را محقق کند.

سید محمود دستغیبی با اشاره به اهمیت انعطاف پذیری بسته تشویقی جدید بافت فرسوده گفت: این بسته افزایش کیفیت زندگی شهروندان ساکن در این بافت ها و همچنین پیشبرد اهداف قانون جهش تولید مسکن را به دنبال دارد.

 دستغیبی افزود : در سه محدوده بافت‌های ناکارآمد (بافت فرسوده، سکونتگاه‌های غیر رسمی و بافت تاریخی) باید متناسب با شهر و محله رویکردهای مختلف نوسازی ، بهسازی و توانمندسازی به کار گرفته شود.

وی بیان کرد : همچنین در هفته های گذشته دبیرخانه بازآفرینی استان با عزیمت به شهرهای دارای محدوده بافت فرسوده و ناکارآمد جلساتی با حضور فرمانداران به عنوان رئیس جلسه ستاد شهرستان و شهرداران به عنوان دبیر ستاد شهرستان برگزار و به تشریح این بسته ها و ارائه آمار نوسازی پروانه های واقع در بافت فرسوده و برنامه اقدام مشترک با دستگاه های خدمات رسان برگزار کرد.

شناسه خبر : 8020
تاریخ : 1402/2/27 12:21:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/AVZQyv
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #بازآفرینی #جلسه ستاد بازآفرینی #فرمانداران #شهرداران #اداره کل راه #شهرسازی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.